کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

جذب و حفظ کارگران در بازار رقابتی

اپل در حال بهبود مزایای کارکنان است

اپل می‌داند که بازار رقابتی‌تر از گذشته شده است و اکنون در تلاش برای جذب و حفظ کارگران در بازاری که همچنان رقابتی‌تر می‌شود، مزایای کارکنان خود را بهبود می‌بخشد.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، اپل در حال حاضر 12 روز مرخصی با حقوق ارائه می‌دهد؛ دو برابر شش روزی که قبلاً در دسترس کارمندان بود. اپل همچنین اجازه می‌دهد از آن روزها برای مرخصی سلامت روان و همچنین مراقبت از اعضای بیمار خانواده استفاده شود.
در کنار روزهای بیماری، اپل اکنون به کارگران پاره‌وقت تا شش روز در سال مرخصی با حقوق می‌دهد. اکنون کارمندان پس از سه سال کار حق تعطیلات خواهند داشت، در حالی که پیش از این پس از پنج سال کار چنین امکانی وجود داشت.

کسب‌وکارها از زمان همه‌گیری که برای اولین بار همه صنایع را با کمبود کارکنان مواجه کرد، در حال جذب نیروی کار هستند. با این حال، شرکت‌هایی مانند اپل اکنون در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که در زمانی که تقاضا زیاد است، پیشنهادی جذاب برای بهترین کارگران خواهند بود.

مزایای کارکنان اپل در حال حاضر شامل حداکثر شش هفته مرخصی والدین با حقوق است، در حالی که اکنون افرادی که کارگر پاره‌وقت هستند، از تخفیف خدمات مراقبت کودکان برخوردار خواهند شد.

مزایای کارگری جدید اپل از چهارم آوریل آغاز خواهد شد، بنابراین هنوز چند ماه تا اجرایی‌شدن آنها باقی مانده است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/6my5
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.