جزئیات ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام اعلام شد / تاکسی‌های اینترنتی از پارکینگ شماره ۳ استفاده کنند

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد که تاکسی‌های اینترنتی برای خدمات‌رسانی به مسافران در این فرودگاه می‌توانند از داخل پارکینگ شماره ۳ این فرودگاه استفاده کنند.

ابتدای هفته جاری دادستانی خبر از ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰متری این فرودگاه داد. چندی بعد نیز سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد که تاکسی‌های اینترنتی در صورت جذب درخواست باید فعالیت خود را در پارکینگ شماره ۳ انجام دهند.

حالا هم سعید چلندری با تأکید بر این موضوع گفته که با این اقدام، علاوه بر اینکه به کسب‌وکارهای تاکسی‌های اینترنتی آسیبی نمی‌رسد، امنیت سفر مسافران نیز ارتقا می‌یابد.

سعید چلندری در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده برای ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در راستای خدمات‌رسانی به مردم گفت: «در زمینه ساماندهی ترمینال مسافری فرودگاه امام، مقرر شد تاکسی‌های اینترنتی از داخل پارکینگ شماره ۳ برای خدمات‌رسانی به مسافران اقدام کنند. با این اقدام ضمن جلوگیری از ازدحام جمعیت مقابل ترمینال، امنیت سفر مسافران هم افزایش می‌یابد.»

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)‌ با بیان اینکه این محل از طریق پل ارتباطی با ترمینال شماره یک فرودگاه ارتباط دارد، تأکید کرد که محل در نظر گرفته شده برای تاکسی‌های اینترنتی تا ترمینال شماره یک، حدود ۸۰۰ متر فاصله دارد.

به گفته او این برنامه باعث می‌شود از آسیب به کسب‌وکار تاکسی‌های اینترنتی که در فرودگاه مشغول خدمات‌رسانی هستند جلوگیری شود؛ ضمن اینکه خدمات با کیفیت بهتر و ایمنی بالا به مسافران ارائه خواهد شد.

او با یادآوری اینکه تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای شخصی علائم مشخصی ندارند و قابل تشخیص نیستند، اعلام کرد: «یکی از مشکلات این بخش آن است که هویت راننده خودرو مسافربر برای فرودگاه مشخص نیست و تشخیص مسافربر شخصی که اطلاعات آن در جایی ثبت نشده مقدور نبوده است.»

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه تشخیص تاکسی‌های اینترنتی نیز مقدور نبوده و در صورت شکایت مسافران، امکان پیگیری آن فراهم نبود، ادامه داد: «با این تفاسیر طرح مذکور به‌منظور ساماندهی مسافربرهای شخصی و تاکسی‌های اینترنتی با هدف حفظ و ارتقای ایمنی سفر مسافران برنامه‌ریزی شده است. با اجرای این طرح امکان پیگیری شکایات مسافران از تاکسی‌های اینترنتی فراهم می‌شود و از فعالیت مسافربرهای شخصی که احراز هویت نشده‌اند جلوگیری به عمل خواهد آمد.»

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/l1np کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد