حل نیازهای صنایع کشور در «ریورس پیچ» اینوتکس ۲۰۲۳

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس، 5 رویداد تخصصی ریورس پیچ در حوزه‌های مواد غذایی، نوآوری در بخش عمومی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2023 ، در رویدادهای ریورس پیچ، از یک طرف صنعت‌گران و شرکت‌های مختلف چالش‌ها و نیازمندی‌های خود را مطرح می کنند و از طرف دیگر شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و کسانی که توانایی حل این نیازها را دارند، راه‌حل‌های خود را متناسب با نیاز مطرح شده ارائه خواهند داد.

در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس شاهد برگزاری رویداد ریورس پیچ با عنوان نوآوری برای مجلس (رویداد ارائه نیازهای نوآورانه برای نظام قانونگذاری و کارکرد نظارتی مجلس) خواهیم بود. این رویداد به بررسی چالش‌های موجود در هوشمندسازی، کارآمد‌سازی، مردمی‌سازی و شفاف سازی می پردازد.

در سومین روز نمایشگاه اینوتکس رویداد ریورس پیچ سوم با عنوان رویداد ارائه نیازهای فناورانه گروه صنعتی «انتخاب» در حوزه لوازم خانگی برگزار خواهد شد. این رویداد به بررسی چالش های موجود هوش مصنوعی (AI) در لوازم خانگی و اینترنت اشیا (IOT) می پردازد.

در سومین روز نمایشگاه اینوتکس همچنین رویداد ریورس پیچ دیگری با عنوان رویداد ارائه نیازهای فناورانه شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در حوزه دیالیز و بیماری های کلیوی برگزار خواهد شد. این رویداد به بررسی چالش‌های موجود در نیازهای فناورانه مواد و نیازهای فناوارنه تجهیزات پزشکی می پردازد.

رویداد ارائه نیازهای فناوارنه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، ریورس پیچ دیگری است که در سومین روز نمایشگاه اینوتکس ج برگزار می شود. این رویداد به بررسی چالش های موجود حوزه حفاری (بالادستی نفت و گاز)، حوزه مخزن (بالادستی نفت و گاز)، حوزه بهره‌برداری (بالادستی نفت و گاز) و تولید ژئوممبران‌ها (پایین دستی نفت و گاز) می پردازد.

اینوتکس ۲۰۲۳ قرار است از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/g9j9
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.