کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

درباره کتاب «سئو ۲۰۲۲» / یک بار برای همیشه منطق گوگل را درک کنید

سال‌هاست هر جا که مسئله بر سر دیده شدن یک محتواست، پای کارشناسان سئو نیز در میان است. در سال‌های ابتدایی کمتر کسی از سئو و ماهیت آن اطلاعی در دست داشت، اما این روزها تا حدودی افراد با این مفهوم خو گرفته‌اند. ولی این حوزه گسترده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. سئو یکی از حوزه‌های بازاریابی است که هر روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود.

هر کسب‌وکاری برای رسیدن به مخاطبان بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر باید تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جست‌وجو را بشناسد و آنها را به کار گیرد. بدون داشتن دانش سئو، محتواهای کسب‌وکار شما در دریای بزرگ اینترنت گم می‌شود؛ حتی اگر بهترین محصول را داشته باشید و بهترین محتواها را تولید کنید.

اما سئو چیست؟ «آدام کلارک»، نویسنده کتاب «سئو 2022» قرار است به این سؤال پاسخ دهد. البته جواب او با آنچه تا به امروز درباره سئو یاد گرفته‌اید، متفاوت است! معمولاً در دوره‌های آموزش سئو یکی از مهم‌ترین چیزهایی که مدرس دوره به آن اشاره می‌کند، این است که معیارهای گوگل برای بالا آوردن سایت شما در میان نتایج هر سال متفاوت از سال پیش خواهد بود. این توضیح شما را دچار این چالش می‌کند که با این حال، شما هرگز نمی‌توانید در این حوزه خوب عمل کنید؛ مگر اینکه همیشه به‌روز باشید، البته اطلاعاتی هم هست که اصلاً کسی از آن سر درنخواهد آورد.

متخصصان سئو نیز اگر در زمینه این اطلاعات دستورالعمل‌هایی ارائه می‌دهند، صرفاً حدس و گمان است و بعید نیست شما را به اشتباه بیندازند.

آدام کلارک در این کتاب درباره سئو به شما اطلاعاتی ارائه می‌دهد که تاریخ مصرف ندارد! کلارک در بخش‌هایی از این کتاب درباره منطقی حرف می‌زند که طبق آن، گوگل سایت شما را در بالاترین نتایج جست‌وجو می‌آورد. پس از خواندن این کتاب، شما می‌توانید خود را با گوگل هم‌فکر ببینید و سریع‌تر تغییرات هرساله گوگل در سئو را درک و پیاده‌سازی کنید.

 از طرفی درباره حدس و گمان‌های متخصصان سئو نیز می‌توانید به طور منطقی استدلال کنید. سئو 2022 برای همه کسانی که به سئو علاقه‌مندند یا در این حوزه کار می‌کنند، می‌تواند مفید باشد. این کتاب هر سال با توجه به تغییرات الگوریتم‌های سئو به‌روزرسانی می‌شود و این یعنی همواره می‌تواند منبع مفیدی برای سئودوست‌ها و سئوکارها باشد.

اگر می‌خواهید بدانید سئو چیست، عملکرد الگوریتم گوگل و نحوه محاسبه نتایج جست‌وجو چگونه است، چطور می‌توان کلمات کلیدی‌ای را پیدا کرد که مشتریان هدف را به سایت شما هدایت کند، آخرین به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل را بشناسید، منطقش را درک کنید و نحوه استفاده از آنها را بیاموزید، کتاب سئو 2022 می‌تواند منبع خوبی برای مطالعه باشد. کلارک در کتاب خود جزئیاتی عملیاتی مانند تکنیک‌های قدرتمند لینک‌سازی، ابزارهای قدرتمند سئو و نکاتی درباره تبلیغات کلیکی آموزش می‌دهد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/01z6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.