کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

گزارش تصویری از دومین سمینار «رگ‌تک ایران» / تلاش برای توجه حاکمیت و کسب‌وکارها به مفهوم رگ‌تک

دومین سمینار رگ‌تک ایران با نگاهی به تنظیم‌گری نوین در ایران، دهم خردادماه توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در آکادمی ایرانسل برگزار شد.

هدف اصلی سمینار رگ‌تک ایجاد فضایی برای توجه نهادهای حاکمیتی و کسب‌وکارهای خصوصی و دولتی به مفهوم رگ‌تک و کاربرد اثربخش فناوری در قانون‌گذاری، نظارت و تطبیق در عرصه‌های گوناگون و استفاده از فناوری در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم بود.

در این سمینار، دو پنل تخصصی و سه سخنرانی‌ از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی ارائه شد. پنل اول با موضوع «بررسی تخصصی رگ‌تک در ایران و اثرات آن تا امروز» با حضور جعفر مرتضویان، مدیر نوآوری و مطالعات راهبردی شرکت ملی انفورماتیک؛ علی رهبری، مشاور معماری مهندسی و مدیریت سیستم و محمدرضا جمالی، مدیرعامل نبض‌افزار به مدیریت میثم سلیمانی، سردبیر رسانه‌های آنلاین راه‌کار برگزار شد و پنل دوم با موضوع «فرصت‌های آینده رگ‌تک در ایران» با حضور مدیرعامل یوآیدی، مدیر ارشد رگولاتوری اقتصادی ایرانسل، مدیرعامل فینوداد و عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای استان تهران به مدیریت رضا جمیلی، سردبیر رسانه‌های چاپی کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد. همچنین در این سمینار رضا باقری اصل، دبیر اجرایی شورای فناوری اطلاعات و مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و حمید حسن‌آبادی، مدیر سابق فناوری اطلاعات سازمان بورس نیز به ارائه سخنرانی در خصوص رگ‌تک و مشکلات رگولاتوری در ایران پرداختند.

برای اطلاع از جزئیات این سمینار می‌توانید گزارش کارنگ در این زمینه با عنوان «از نجات بانک‌ها با رگ‌تک تا تلاش برای ساختن اکوسیستم رگ‌تکی در ایران» را بخوانید. همچنین در ادامه گزارش تصویری این سمینار را مشاهده می‌کنید:

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/d6ut
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.