کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

در راستای آشنایی اعضا با محیط انتخابات / انتخابات آزمایشی نصر تهران ۲۳ آذر برگزار می‌شود

سازمان نصر استان تهران در نظر دارد انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس خود را پیش از برگزاری انتخابات اصلی، به صورت آزمایشی برای اعضای دارای حق رأی در روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر برگزار کند.

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان در روز سه‌شنبه 28 آذرماه 1402 و در دستور کار قرار داشتن برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس به صورت آنلاین، این سازمان در نظر دارد به منظور آشنایی هرچه بیشتر اعضای دارای حق رأی با محیط انتخابات و همچنین امکان‌سنجی ورود به نرم‌افزار انتخابات، انتخابات آزمایشی را از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 23 آذرماه تا ساعت 22 روز جمعه 24 آذرماه برگزار کند.

لینک حضور در انتخابات آزمایشی در ساعات پایانی روز چهارشنبه 22 آذرماه 1402 به شماره تلفن همراه مندرج در پروفایل اعضای دارای حق رأی پیامک می­‌شود.

در این گزارش تأکید شده است به منظور تطابق و صحت‌سنجی شماره موبایل و کد ملی ثبت‌شده به نام مدیرعامل شرکت، فروشگاه، مشاور و اشخاص حقیقی و رفع اشکالات احتمالی، لازم است در مدت تعیین‌شده، اعضا حتماً یک‌بار به سامانه مراجعه کرده و تست مربوطه را انجام دهند و در نهایت پیامک تأیید را دریافت کنند تا در صورت بروز هرگونه عدم تطابق، قبل از برگزاری مجمع برای رفع اشکال اقدام شود‌.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/18tv
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.