رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ذخیره حقوق با بیت‌کوین!

تصمیم جسورانه نماینده پارلمان بلژیک برای تبدیل حقوقش به بیت‌کوین

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

«کریستوف دی بیوکلر» با توجه به بازارهای متلاطم تصمیم گرفت تمام حقوق سال 2020 خود را به بیت‌کوین تبدیل کند.
به لطف پلتفرم رمزارزی بیت‌فوریو، حقوق ماهانه نماینده پارلمان بروکسل در سال 2022 به‌طور خودکار به بیت‌کوین تبدیل می‌شود. اما با توجه به بی‌ثباتی اخیر بازار، این تصمیم جسورانه و خطرناک به ‌نظر می‌رسد. بیت‌کوین که در ماه نوامبر با قیمت 59.000 دلار معامله می‌شد، اکنون به حدود 36.500 دلار رسیده است.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که بازارهای متلاطم نماینده پارلمان بلژیک را منصرف کنند. به گفته وی؛ «ما در شرف انقلابی چون انقلاب اینترنت در 30 سال گذشته هستیم؛ انقلابی که همه بخش‌ها اعم از امور مالی، بیمه و حاکمیت را مختل خواهد کرد.» این نماینده معتقد است که مردم باید از این تغییرات اجتماعی که در راه است، آگاه شوند.

دی بیوکلر از این کار سه هدف دارد. او می‌خواهد نشان دهد که می‌توان بخشی از پول خود را هوشمندانه در بازار جدیدی از ارزش و دارایی، سرمایه‌گذاری و از این طریق زندگی مالی خود را متعادل کرد. افزون بر این، دی بیوکلر گفته قصد دارد بازیگران اقتصادی و سیاسی را به فناوری بلاکچین علاقه‌مند کند و بدین وسیله مانع عقب‌ماندن اروپا از آمریکا و آسیا در حوزه رمزارزها بشود. انگیزه نهایی دی بیوکلر برای حرکت خود هم این است که در مورد سیستم پولی رایج دنیا شک و تردید‌هایی ایجاد کند.

با این وجود، کریستوف دی بیوکلر به شهروندان در مورد این مدل از سرمایه‌گذاری هشدار می‌دهد و می‌گوید باید با دقت زیادی در این بازار دست به انتخاب بزنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jhvp
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.