کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

رئیس و نایب‌رئیس پنج کمیسیون تخصصی اتاق تهران مشخص شد / مازیار نوربخش، رضا قربانی و سعید رسول‌اف، به‌عنوان هیئت‌رئیسه کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری انتخاب شدند

با برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه پنج کمیسیون‌ تخصصی اتاق بازرگانی تهران، حسن فروزان‌فرد، مازیار نوربخش، پیمان سنندجی، سعید تاجیک و فریال مستوفی به‌عنوان رؤسای کمیسیون‌های حکمرانی سازمانی، تحول، نوآوری و بهره‌وری، حمل‌ونقل، انرژی و محیط زیست و بازار پول و سرمایه برگزیده شدند.


تعیین هیئت‌رئیسه کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری


یکی از انتخابات این دوره مربوط به کمیسیونی بود که در دوره گذشته با عنوان «اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال» فعالیت می‌کرد و در دوره دهم عنوان خود را به «تحول، نوآوری و بهره‌وری» تغییر داده است. در انتخابات ریاست این کمیسیون مازیار نوربخش تنها نامزد بود که با رأی کامل اعضای حاضر (هشت رأی) انتخاب شد و برای دو سال آینده ریاست این کمیسیون را برعهده خواهد داشت.

همچنین در انتخاب نواب‌ رئیس کمیسیون، رضا قربانی، عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و سعید رسول‌اف، رئیس هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه نامزد شدند که هر کدام هشت رأی کسب کردند و با انجام قرعه‌کشی رضا قربانی به‌عنوان نایب‌رئیس اول و سعید رسول‌اف به‌عنوان نایب‌رئیس دوم این کمیسیون شناخته شدند.


اعضای انتخاب‌شده دیگر کمیسیون‌ها


هیئت‌رئیسه کمیسیون حکمرانی سازمانی

حسن فروزان‌فرد به عنوان تنها نامزد ریاست کمیسیون اعلام آمادگی کرد که با اخذ هشت رأی از مجموع هشت رأی حاضر، به‌عنوان رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی انتخاب شد. در ادامه سید مرتضی میری، از اعضای هیئت نمایندگان اتاق تهران؛ محمدحسن امامی، رئیس انجمن مدیریت سبز ایران؛ سید امین صدرنژاد، دبیر اتحادیه صنایع بازیافت ایران و شاهرخ عباس‌زاده، نماینده انجمن کارآفرینان جوان استان تهران برای کسب عنوان نواب رئیس نامزد شدند. در انتخابات نواب رئیس، مرتضی میری پنج رأی، سید امین صدرنژاد پنج رأی، محمدحسن امامی چهار رأی و شاهرخ عباس‌زاده یک رأی کسب کردند.

هیئت‌رئیسه کمیسیون حمل‌ونقل

برای هیئت‌رئیسه این کمیسیون پیمان سنندجی به‌عنوان نامزد ریاست اعلام آمادگی کرد و با کسب 9 رأی اعضای حاضر، برای دو سال این سمت را برعهده گرفت.

برای دو صندلی نایب‌رئیسی این کمیسیون حسین جعفری، رئیس انجمن خودروسازان تجاری سنگین و نیمه‌سنگین تهران؛ آرش دانش، نماینده مؤسسه انجمن حمل‌ونقل سریع و سهراب کارگر، رئیس هیئت‌مدیره انجمن ملی صنعت پخش کشور اعلام آمادگی کردند که کارگر هشت رأی، جعفری هفت رأی و دانش دو رأی کسب کردند. به این ترتیب سهراب کارگر به‌عنوان نایب‌رئیس اول و حسین جعفری به‌عنوان نایب‌رئیس دوم کمیسیون حمل‌ونقل اتاق تهران معرفی شدند.

هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی و محیط زیست

در انتخابات این کمیسیون تنها نامزد ریاست، سعید تاجیک بود که با کسب تمام 9 رأی حاضر برای دو سال آینده به ریاست این کمیسیون انتخاب شد. مهدی مسائلی، دبیر سندیکای صنعت برق؛ فریدون اسعدی، دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی و مجتبی معظمی، عضو هیئت‌مدیره انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی سه نفری بودند که برای جایگاه نایب‌رئیسی نامزد شدند. در پایان رأی‌گیری مهدی مسائلی و فریدون اسعدی هر کدام هشت رأی و مجتبی معظمی یک رأی کسب کردند. مسائلی به‌عنوان نایب‌رئیس اول و اسعدی به‌عنوان نایب‌رئیس دوم شناخته شدند.

هیئت‌رئیسه کمیسیون بازار پول و سرمایه

فریال مستوفی که در دوره قبل نیز ریاست این کمیسیون را برعهده داشت مجدداً با رأی اعضا به‌عنوان رئیس انتخاب شد. مستوفی در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد با کسب هفت رأی ریاست کمیسیون بازار پول و سرمایه را برای دو سال آینده به عهده گرفت. در انتخابات نایب‌رئیسی این کمیسیون نیز رضا پدیدار و علیرضا کیانی نامزد شدند که هر کدام به ترتیب شش و پنج رأی کسب کردند تا به این ترتیب رضا پدیدار نایب‌رئیس اول و علیرضا کیانی نایب‌رئیس دوم این کمیسیون معرفی شوند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/muuz
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.