رامک؛ بی‌ادعا و خوش‌سلیقه

در میان رقبای قدر تولید پنیر، این برندحرفی برای گفتن دارد؟

هنوز تبلیغات پنیر پنج ستاره آمل تمام نشده که رامک با ادعای بی‌ادعایی بیلبورد‌هایش را اکران می‌کند. رامک که یکی از نام‌های آشنای صنعت غذاست، نسبت به برندهای کاله، میهن و دامداران، سهم کمتری را در این بازار در اختیار دارد. در حالی که برندهای مختلف با نمایش تمایز محصولاتشان و بیان ویژگی‌های خاص آن‌ها، برای برنده شدن در بازی تولید و فروش تلاش می‌کنند، رامک بدون ارائه هیچ برگ برنده‌ای، تنها نداشتن ادعا را با مصرف‌کنندگان محصولات بازار لبنی مطرح می‌کند.

رامک برای معرفی محصول خود به بازار و افزایش فروش، بر ویژگی‌های این محصول تکیه نکرده است.
آنچه روی بیلبوردها دیده می‌شود «خوشمزه بی‌ادعا» بودن است. عبارتی سرشار از تناقض که بی‌ادعایی را ادعا می‌کند. در حالی که صباح با عرضه پنیر شیشه‌ای بر تفاوت بسته‌بندی محصول تأکید داشت و کاله بر سبکی پنیر آنا، رامک در بیلبوردهایش چیزی از ویژگی‌های محصول یا مزایای مصرفش را با مخاطبان این تابلوها به اشتراک نمی‌گذارد.
بی‌ادعایی، آن هم در میان یک دنیا ادعای دروغین، می‌تواند ویژگی خوبی باشد! اما قطعا نه برای یک پنیر و قطعا نه در میان برندهایی که تنها ادعا ندارند، بلکه برای تولید پنیرهای مرغوب و رنگارنگ، قدم‌های مؤثری را برداشته‌اند.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/o0i8 کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد