کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
شرکت تپسی در گزارش منتشرشده خود در کدال، میزان فروش سه ماهه این شرکت را منتشر کرد که بر این اساس تپسی توانسته است درآمد ۱۰۳ میلیارد تومانی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ کسب کند که این رقم در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۴۸ میلیارد تومان ثبت شده بود. با توجه این ارقام، تپسی توانسته است در این بازده زمانی رشد ۵۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کند.
اطلاعات منتشرشده در این گزارش، میزان درآمد و فروش تپسی در خردادماه ۱۴۰۱ را حدود ۴۵ میلیارد تومان اعلام کرده است. نوع خدماتی که از تپسی در کدال منتشر شده، اعم از کمیسیون دریافت از سفیران یا رانندگان تپسی است که بر اساس این گزارش، تنها میزان کمیسیون دریافتی از سفیران و درآمد حاصل از آن تا پایان سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۸ میلیارد تومان بوده است.
جمع کل درآمد عملیاتی شناساییشده شرکت از ابتدای سال مالی تا دوره منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۸ میلیارد تومان بوده است.
قابل ذکر است که تپسی در سال مالی ۱۴۰۰ درآمد و فروش خود را ۲۶۶ میلیارد تومان اعلام کرده بود که این رقم در مقایسه با سال قبل آن، رشد قابل توجهی را نشان میداد.