کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
پنل «نسل زد چطور انتخاب میکند؟» با مدیریت محمدحسین صیادی، مدیر شبکههای اجتماعی کارخانه نوآوری رسانه راهکار، در اولین روز از نکستیشن اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار شد.
محمدرضا منافزاده، مدیر موفقیت مشتریان یکتانت، در این پنل درباره ترندهای بازاریابی برای نسل زد بیان کرد: «این نسل روحیه متفاوتی دارد، بنابراین راهکارهای مرتبط با بازاریابی ما نیز باید متفاوت باشد. نحوه بازاریابی در آینده به شکل فستورتایزینگ (Fastvertising) خواهد بود. معنی تعهد برای نسل زد متفاوت است و این نسل کمحوصلهتر هستند، بنابراین به روشهای متفاوتی برای بازاریابی نیاز است.»

او با بیان اینکه نباید رفتار نسل زد را با ابزارهای سنتی آنالیز کنیم، ادامه داد: «فستورتایزینگ راهکار مناسبی برای بازاریابی در میان نسل زد است. نباید صرفاً به دنبال بازاریابی برای این نسل باشیم، بلکه باید به فکر تولید محصولات متناسب با این نسل نیز باشیم. در روشهای سنتی بازاریابی از ایده تا محصول حدود هشت الی دوازده هفته زمان میبرد، اما فستورتایزینیگ بر مبنای سوژههای روز یک کشور است و دلیل این امر نیز روحیه نسل زد است.»