رفتارهای نسل زد را با ابزار سنتی آنالیز نکنیم

پنل «نسل زد چطور انتخاب می‌کند؟» با مدیریت محمدحسین صیادی، مدیر شبکه‌های اجتماعی کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در اولین روز از نکستیشن اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار شد.

محمدرضا مناف‌زاده، مدیر موفقیت مشتریان یکتانت، در این پنل درباره ترندهای بازاریابی برای نسل زد بیان کرد: «این نسل روحیه متفاوتی دارد، بنابراین راهکارهای مرتبط با بازاریابی ما نیز باید متفاوت باشد. نحوه بازاریابی در آینده به شکل فستورتایزینگ (Fastvertising) خواهد بود. معنی تعهد برای نسل زد متفاوت است و این نسل کم‌حوصله‌تر هستند، بنابراین به روش‌های متفاوتی برای بازاریابی نیاز است.»

محمدرضا مناف‌زاده، مدیر موفقیت مشتریان یکتانت

او با بیان اینکه نباید رفتار نسل زد را با ابزارهای سنتی آنالیز کنیم، ادامه داد: «فستورتایزینگ راهکار مناسبی برای بازاریابی در میان نسل زد است. نباید صرفاً به دنبال بازاریابی برای این نسل باشیم، بلکه باید به فکر تولید محصولات متناسب با این نسل نیز باشیم. در روش‌های سنتی بازاریابی از ایده تا محصول حدود هشت الی دوازده هفته زمان می‌برد، اما فستورتایزینیگ بر مبنای سوژه‌های روز یک کشور است و دلیل این امر نیز روحیه نسل زد است.»

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/2t18 کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا