کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

رفتارهای نسل زد را با ابزار سنتی آنالیز نکنیم

پنل «نسل زد چطور انتخاب می‌کند؟» با مدیریت محمدحسین صیادی، مدیر شبکه‌های اجتماعی کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در اولین روز از نکستیشن اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار شد.

محمدرضا مناف‌زاده، مدیر موفقیت مشتریان یکتانت، در این پنل درباره ترندهای بازاریابی برای نسل زد بیان کرد: «این نسل روحیه متفاوتی دارد، بنابراین راهکارهای مرتبط با بازاریابی ما نیز باید متفاوت باشد. نحوه بازاریابی در آینده به شکل فستورتایزینگ (Fastvertising) خواهد بود. معنی تعهد برای نسل زد متفاوت است و این نسل کم‌حوصله‌تر هستند، بنابراین به روش‌های متفاوتی برای بازاریابی نیاز است.»

محمدرضا مناف‌زاده، مدیر موفقیت مشتریان یکتانت

او با بیان اینکه نباید رفتار نسل زد را با ابزارهای سنتی آنالیز کنیم، ادامه داد: «فستورتایزینگ راهکار مناسبی برای بازاریابی در میان نسل زد است. نباید صرفاً به دنبال بازاريابی برای این نسل باشیم، بلکه باید به فکر تولید محصولات متناسب با این نسل نیز باشیم. در روش‌های سنتی بازاریابی از ایده تا محصول حدود هشت الی دوازده هفته زمان می‌برد، اما فستورتایزینیگ بر مبنای سوژه‌های روز یک کشور است و دلیل این امر نیز روحیه نسل زد است.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/2t18
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.