کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

رویداد هم‌رسان فناوری‌های داده پایه برگزار می‌شود

رویداد هم‌رسان فناوری‌های داده پایه قرار است در راستای رویکردهای اصلی مجلس یازدهم؛ یعنی کارآمدسازی، هوشمندسازی، شفاف‌سازی و مردمی‌سازی مجلس، حلقه واسط اکوسیستم نوآوری با مجلس برگزار شود.

هدف از برگزاری این رویداد، هم‌نشینی شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها و دیگر ارکان نوآوری در کنار نمایندگان مردم در مجلس به منظور حل مسائل این حوزه است. از این رو شناسایی، تبیین و اولویت‌بندی صحیح این آسیب‌ها و موانع و بیان آن به زبان قابل ادراک برای اهالی نوآوری و فناوری گامی اساسی برای موفقیت این رویداد است.

در این رویداد افرادی چون رضا باقری اصل، معاون امور مجلس وزارت ارتباطات؛ حسین ملازاده، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری؛ مصطفی طاهری، سخنگوی فراکسیون اقتصاد دیجیتال و حکمرانی داده‌ مجلس و مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس حضور دارند.

این رویداد توسط خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه با همراهی ۱۰۰استارتاپ، پردیس نوآوری‌های حقوقی و قضایی و سازمان اداری و استخدامی و با حضور نمایندگان فراکسیون اقتصاد دیجیتال و حکمرانی داده در مجلس، روز دوشنبه 28 آذرماه در خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/lziq
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.