کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

سایت رسمی رویداد ۹ ژانویه رونمایی شد

زهرا قربانی / رویداد ۹ ژانویه یک رویداد سالانه با محوریت کسب‌وکارها و فعالان حوزه رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال است که هر سال به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شود. اکنون سایت رسمی این رویداد تکمیل‌ شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کاربران در سایت ۹ ژانویه ضمن مطلع‌شدن از اخبار و جزئیات مرتبط با این رویداد می‌توانند آخرین مطالب و گفت‌و‌گوهایی که به مناسبت این رویداد تهیه‌شده را مطالعه کنند.

رويداد ۹ ژانویه كه یکی از مهم‌ترین دورهمی‌ها و برنامه‌های اکوسیستم نوظهور رمزارز و دارایی دیجیتال ایران است، قصد دارد با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهشی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز و فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین؛ هم برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و هم برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد.

در این رویداد بیش از ۷۰۰ چهره کسب‌وکاری، صنفی، سرمایه‌گذاری و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این حوزه گرد هم آمده و در پنل‌ها و ارائه‌ها و فرصت‌های شبکه‌سازی درباره حوزه‌هایی چون آموزش، سرمایه‌گذاری، رگولاتوری، رسانه و… با یکدیگر گپ‌وگفت می‌کنند. علاقه‌مندان برای مراجعه به سایت رویداد ۹ ژانویه می‌توانند روی این لینک کلیک کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند. مخاطبان کارنگ برای شرکت در رویداد ۹ ژانویه می‌توانند با کد تخفیف karang، از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/6xp3
1 نظر
  1. محمد می گوید

    با سلام
    آیا رویداد ۹ ژانویه همچنان اسپانسر میپذیرد؟
    هزینه های آن چقدر است …؟

نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.