سرمایه‌ای برای کارهای بین‌المللی

جذب سرمایه ۱۱۰ میلیون یورویی نورنورم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نورنورم سازنده مبلمان اداری است و مبل و میز و صندلی‌هایی برای فضای کار اشتراکی طراحی می‌کند. این شرکت در سراسر اروپا شعبه دارد و اکنون می‌خواهد راه خود را به آمریکا باز کند. شعبه مرکزی نورنورم در کپنهاگ واقع است و اخیراً توانسته ۱۱۰ میلیون یورو سرمایه جذب کند. این دور سرمایه‌گذاری به رهبری شرکت وردان و همراهی ایکیا، فیلیان ای‌بی و اچ‌اندام بوده است.

مبلمانی که نورنورم طراحی می‌کند مخصوص محیط‌های کار اشتراکی و دایره‌ای‌شکل است. این طراحی منحصربه‌فرد به شرکت‌ها امکان می‌دهد راحت‌تر مدل کسب‌وکاری خود را پیاده کنند و کارکنان خود را ملزم سازند تا به‌صورت گروهی کارها را پیش ببرند. انتظار می‌رود این جذب سرمایه به نورنورم کمک کند به خارج از اروپا راه یابد و به سمت بین‌المللی‌شدن پیش برود.

این مبلمان اداری علاوه بر طراحی خاص، از مواد اولیه متفاوتی تهیه می‌شوند. موادی که در ساخت این وسایل به کار می‌روند، دوست‌دار محیط زیست و بادوام هستند؛ چنانکه عمر مبلمان نورنورم سه‌برابر مبلمان‌های دیگر است. به‌علاوه این موضوع باعث کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده نیز می‌شود.

در حال حاضر نورنورم در دانمارک، سوئد، نروژ، فنلاند، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، لهستان و اتریش فعال است. این شرکت که اخیراً در سواحل بریتانیا سروصدا کرده، طبیعتاً توجه بازار آمریکا را هم جلب می‌کند که یکی از اهداف جاه‌طلبانه نورنورم است.

نورنورم در سال ۲۰۲۰ با همکاری ایکیا تأسیس شد و توانست در کمتر از دو سال بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع مبلمان اداری فضای اشتراکی به بیش از ۵۰۰ کسب‌وکار بفروشد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/hjeq
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.