کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

سرمایه‌گذاری کنترلی گروه مالی فیروزه در پلتفرم تأمین مالی جمعی دونگی / دونگی فیروزه‌ای شد

گروه مالی «فیروزه» در مسیر ایجاد یک «سوپرمارکت مالی» و به‌منظور تکمیل زنجیره خدمات مالی خود برای عموم مردم، اقدام به سرمایه‌گذاری در «پلتفرم تأمین‌ مالی جمعی دونگی» کرده‌ است. این اقدام که هماهنگ با تلاش‌های گروه فیروزه برای توسعه خدمات مالی و ابزارهای سرمایه‌گذاری دسترس‌پذیر برای همه اقشار جامعه است، از طریق دریافت سهام کنترلی دونگی توسط شرکت سبدگردان توسعه فیروزه (زیرمجموعه گروه مالی فیروزه) صورت گرفته‌ است.

زیرساخت‌ پیشرفته، سودآوری بالا و نرخ نکول پایین ازجمله ویژگی‌هایی است که برای دونگی، به‌عنوان یکی از پیشگامان حوزه تأمین مالی جمعی در ایران مطرح شده است. این پلتفرم تأمین‌ مالی‌ جمعی در سال‌های اخیر با رشد ارگانیک قابل توجهی همراه بوده و توانسته نقش مهمی در توسعه بازار مالی ایران و افزایش مشارکت عمومی در طرح‌های توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط داشته باشد.

مدیرعامل دنگی در این خصوص توضیح داد: «حضور گروه مالی فیروزه به‌عنوان یک سرمایه‌گذار و همکار استراتژیک به دونگی اعتبار و قدرت مالی بیشتری در بازار می‌بخشد. همچنین، این سرمایه‌گذاری می‌تواند به دونگی در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک، مدیریت مالی و توسعه کسب‌وکار خود کمک کند.

مدیرعامل شرکت سبدگردان فیروزه نیز درباره این سرمایه‌گذاری گفت: «سرمایه‌گذاری در دونگی، در کنار سایر محصولات گروه کمک می‌کند تا این مجموعه به یکی از اهداف خود که همان فراهم‌‌سازی بستری آسان و کاربردی برای بهره‌مندی مردم ایران از خدمات و ابزارهای مختلف و متنوع مالی با بالاترین بازدهی و سوددهی است، نزدیک‌تر شود.»

تقویت پیوند بین محصولات بازار سرمایه و نیازهای واقعی کسب‌وکارهای کوچک و همچنین رشد مشارکت عموم مردم در تأمین‌ مالی کسب‌وکارها و حوزه کارآفرینی ازجمله اهدافی است که امید می‌رود با افزوده شدن دونگی به گروه فیروزه محقق شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/776c
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.