کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
شرکت سرمایهگذاری اسمارتآپ روی استارتاپ سمفکیدز سرمایهگذاری کرد. سمفکیدز یک استارتاپ در حوزه «طراحى و فروش پکیجهاى آموزشى، مهارتآموزى و تولید محتواى کودک» است. سمانه فضلعلى و مروارید اسکندرى بنیانگذاران سمفکیدز با ادغام علم روانشناسی و صنعت بازی، سرگرمی و آموزش، اقدام به سنجش کودکان و معرفی بهترین و مناسبترین محصولات به والدین کودکان ۲ تا ۱۲ سال میکنند.
تیم سمفکیدز معتقد است بهترین راه برای یادگیری کودکان این است که در حین یادگیری سرگرم شوند (Edutainment) و خود تصمیم بگیرند که به چه چیزی علاقه دارند.
استارتاپ سمفکیدز از اواسط سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرده و قصد دارد با این جذب سرمایه، محصول خود را توسعه دهد.