کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

سلریار چگونه به فروش بیشتر فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کند؟

سلریار یک دستیار هوشمند فروش است که می‌تواند به استفاده بهینه از منابع انسانی در کسب‌وکارها کمک کند. اکنون با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند در حوزه فروش از سلریار کمک بگیرند.

به عبارتی سلریار یک میان‌افزار است که می‌تواند در زمان حجم بالای تعداد سفارش، میزان خطای انسانی را کم کند و کسب‌وکارها بتوانند در صورت نبود نیروی انسانی کافی در حوزه فروش از این میان‌افزار کمک بگیرند.

هر شهریور، بسیاری از کسب‌وکارها به بازار بزرگ بازگشت میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو به تحصیل دل می‌بندند و امیدوارند رکود معمول پایان بهار و ادامه‌اش در تابستان را جبران کنند. شهریور امسال هم طبق آمارها ١۶ میلیون دانش‌آموز و سه میلیون دانشجو به مدارس و دانشگاه‌ها برمی‌گردند و چشم امید فروشندگان‌ هم به تکان خوردن بازارها در این هفته‌هاست.


پیشنهادهای سلریار برای فروشگاه‌های اینترنتی


برای بسیاری از فروشندگان، حتی پس از همه‌گیری کرونا، فروش آنلاین به یک جریان درآمدی مهم تبدیل شده و فعالیت متمرکز آنها در کانال‌های متنوع فروش از وب‌سایت خودشان تا اینستاگرام و مارکت‌پلیس‌ها، چالشی شبانه‌روزی‌ در شهریورماه است؛ مثل فروشندگان‌ مارکت‌پلیس دیجی‌‌کالا، که هر سال از حضور در کمپین «بازگشت به مدرسه» و رقابت برای داشتن جایگاه‌های بیشتر در «شگفت‌انگیزها»ی این بازارگاه تجربیات خوبی دارند.

اما مدیریت پنل فروش آنلاین و قیمت‌گذاری رقابتی برای گرفتن بای‌باکس و احتمال چندبرابری فروش، وقتی هم‌زمان برای تعداد زیادی از کالاها پیش می‌رود، نیازمند ابزارهایی کم‌خطاتر و هوشمندتر از نیروهای انسانی است و بسیاری از سلرهای دیجی‌‌کالا، باسلام، اسنپ‌شاپ و… به قدرت میان‌افزارها در این رقابت پی برده‌اند.

سلریار یکی از همین میان‌افزارهاست که با الگوبرداری از ابزار‌های جانبی فروشندگان‌ آمازون مانند جانگل‌اسکات (junglescout.com) و هلیوم‌تن (helium10.com)، برای فروشندگان‌ آنلاین دیجی‌‌کالا و سایر مارکت‌پلیس‌های ایران پیشنهادهایی دارد.

اکنون ماه‌هاست که صدها فروشنده‌‌ با ابزارهای سلریار پنل فروش دیجی‌‌کالا را مدیریت می‌کنند و با انتخاب اشتراک ماهانه‌ متناسب با تعداد تنوع کالاهایی که عرضه می‌کنند، مراقبت از کسب‌وکارشان را به یک دستیار همیشه‌بیدار سپرده‌اند.

تیمور ستارزاده، مدیرعامل سلریار می‌گوید: «شهریور امسال با وجود تغییرات مرتبط با مناسبات مذهبی و سایر احتمالات، سلرهای دیجی‌‌کالا برای بازار چندهزار میلیارد تومانی مهرماه آماده می‌شوند و سلریار با ابزار قیمت‌گذاری هوشمند رقابتی، دستیار تلگرام و رادار (ابزار مانیتورینگ رفتار فروش رقبا) امکان لمس تجربه‌ای متفاوت را در مدیریت و رشد فروش پنل دیجی‌‌کالا به کاربرانش می‌دهد.»

ستارزاده با اشاره به چالش‌هایی که بسیاری از فروشندگان آنلاین در پردازش و ارسال به‌موقع سفارش‌ها و همچنین کنترل تأمین و جریان نقدینگی دارند، به آنها پیشنهاد می‌دهد بزرگ‌ترین رقابت نیمه‌ امسال را با دریافت گزارش لحظه‌ای رقابت و فروش پنل دیجی‌‌کالا در سلریار، هوشمندانه و برنده پیش ببرند.

او اطمینان دارد آنها با امکان هفت روز تست رایگان این ابزارها، خیلی زود تأثیرش را در فروش حس می‌کنند. گفتنی‌ است سلریار به نشانی selleryar.com علاوه بر ابزار مدیریت متمرکز بیش از یک پنل فروش دیجی‌‌کالا، آکادمی رایگان مبانی فروش آنلاین را هم برای مخاطبانی که آغاز فروشندگی را بررسی می‌کنند، توسعه داده است. همچنین در لایو اینستاگرام این شرکت، هر هفته گفت‌وگوهای ‌تخصصی با فروشندگان مارکت‌پلیس‌ها از دیجی‌‌کالا و اسنپ تا آمازون و ای‌بی و علی‌بابا برگزار و منتشر می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/odsb
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.