کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ششمین سالگرد راه‌اندازی شاتل موبایل برگزار شد / حرکت شاتل موبایل به سمت ارائه راهکارهای سازمانی

ششمین سالگرد راه‌اندازی شاتل موبایل امروز 18 شهریور‌ماه با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد. در ابتدا آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل به طور خلاصه به آنچه در شش سال گذشته در شاتل موبایل گذشته است پرداخت.

شاتل موبایل یک شبکه هوشمند فناوری جدید است که برای اولین‌بار در ایران راه‌اندازی شده و به سیم‌کارت‌های شاتل موبایل امکان بهره‌گیری از شبکه چندین اپراتور داخلی را می‌دهد.

کاربران می‌توانند با فعال‌سازی شبکه هوشمند، در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی خود متصل شوند و بهترین کیفیت از سرعت و گسترده‌ترین پوشش 3G و 4G کشور را در هر منطقه‌ دریافت کنند.

شاتل موبایل چشم‌انداز خود را ارائه خدمات هوشمند و خلاقانه با محصولات نوآورانه معرفی کرد.


کاربران شاتل موبایل چه خدماتی را دریافت می‌کنند؟


در نشست خبری شاتل موبایل آرش کریم‌بیگی و محمدحسن شانه‌ساززاده، رئیس هیئت‌مدیره شرکت شاتل، به بیان برخی از خدمات ارائه‌شده از سوی شاتل پرداختند.

یکی از این خدمات پوشش حداکثری شاتل موبایل است. شاتل موبایل این امکان را دارد که به هر سه اپراتور کشور (ایرانسل، رایتل و همراه اول) متصل شود و به عبارتی می‌توان گفت یکی از گسترده‌ترین پوشش‌های شبکه را در کشور دارد. این اپراتور در حال حاضر به 1246 شهر و 44918 روستا خدمات‌رسانی می‌کند و 75000 جاده اصلی و فرعی را تحت پوشش خدمات خود دارد.

فناوری موبایل‌کانکت از دیگر محصولات شاتل موبایل است. این محصول فناوری تازه‌ای در کشور است که برای احراز هویت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربردهای این فناوری به شرح زیر است:

  • احراز هویت سریع
  • فرایند استفاده بسیار ساده از طریق سیم‌کارت
  • امنیت بالا نسبت به سایر روش‌های احراز هویت
  • استفاده از اطلاعات دستگاه و شبکه برای تایید شناسه و جلوگیری از کلاهبرداری
  • تأیید و صدور مجوز سریع برای عملیات‌های درون‌سازمانی
  • انجام عملیات بانکی حتی بدون نیاز به رمز یک‌بار مصرف

انتخاب دستی یا ترکیب تجربه مشتری و هوشمندی از دیگر خدماتی است که توسط شاتل برای اولین‌بار عرضه شده است. انتخاب دستی به کاربران این امکان را می‌دهد که در تمامی استان‌های کشور بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص و از طریق کد دستوری یا با روش مدیریت حساب اینترنتی یا از طریق دیگری که در اپلیکیشن شاتل موبایل من تعریف می‌شود، شبکه رادیویی مورد نظر خود را از بین سه اپراتور به صورت دستی انتخاب کرده یا مجدداً قابلیت انتخاب هوشمند شبکه را برای سیستم خود فعال کنند.


خدمات ارزش افزوده یا باشگاه مشتریان شاتل


شاتل در باشگاه مشتریان خود خدماتی را با عنوان ارزش افزوده در نظر گرفته است. در این دسته از خدمات کاربران شامل تخفیف‌ها و هدیه‌هایی می‌شوند که می‌توانند از کسب‌و‌کارهای آنلاین مثل دیجی‌کالا، اسنپ‌اکسپرس، فیدیبو و… دریافت کنند.

کاربران شاتل می‌توانند 46 هزار تومان اعتبار هدیه از دیجی‌کالا یا 40 هزار تومان اعتبار هدیه از فروشگاه‌های اسنپ‌اکسپرس در کالاهای سوپرمارکتی دریافت کنند. شاتل موبایل برای کاربران خود 15 درصد تخفیف در فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل که مربوط به مد و لباس می‌شود نیز در نظر گرفته است.

نماوا یکی از خدمات زیرمجموعه شاتل است که کاربران آن می‌توانند به صورت صددرصد رایگان از آن استفاده کنند. نوار و فیدیبو دو پلتفرم محصولات فرهنگی هستند که کاربران شاتل موبایل قادر خواهند بود 30 هزار تومان از فیدیبو و 45 هزار تومان از نوار اعتبار هدیه دریافت کنند.

در این میان شاتل موبایل کسب‌وکارهای حوزه گردشگری را نیز در نظر گرفته؛ این اپراتور برای کاربران خود 400 هزار تومان اعتبار هدیه برای پلتفرم شب و 100 هزار تومان برای پلتفرم هومسا در نظر گرفته است.

لیمومی (ارائه‌دهنده خدمات تغذیه)، مکتب‌خونه (رسانه دیجیتال آموزش آنلاین) و اکسیر (پلتفرم آموزش آنلاین زبان انگلیسی) از دیگر کسب‌وکارهای آنلاینی هستند که کاربران شاتل موبایل می‌توانند 15 تا 40 درصد از آنها تخفیف دریافت کنند.


محصولات سبد خدمات کسب‌وکارهای B2B شاتل


در ادامه و در بخش پرسش و پاسخ آرش کریم‌بیگی در پاسخ به پرسش خبرنگار «کارنگ» مبنی بر تمرکز شاتل روی کسب‌کارهای B2B یا B2C گفت: «در ارائه‌های امروز عموماً بر مارکت B2C تمرکز داشتیم به غیر از قضیه موبایل‌کانکت و سیم‌کارت B2C. اما سبد محصولی داریم که مربوط به B2B می‌شود و در این جلسه خیلی تمرکزی روی آن نداشتیم. این سبد محصول در حوزه B2B شامل موبایل‌کانکت، سرویس سیم‌کارت با برند سازمانی، به‌علاوه ابر امن می‌شود. همچنین سرویس آی‌پی‌ استاتیک ثابت را روی سیم‌کارت ارائه دادیم که اولین ارائه‌کننده این سرویس روی سیم‌کارت هستیم.»

او در پایان افزود: «ما در تغییر و تحولاتی که در ساختار سازمانی داشتیم، تلاش کردیم از فروش سازمانی به ساختار راهکار سازمانی حرکت کنیم تا بتوانیم به ازای هر مشتری راه‌کاری خاص ارائه دهیم. امروز چه در قالب سرویس اتصال و چه با راه‌کارهای سازمانی شاتل که در قالب سبد محصولات شاتل در حال ارائه است، سعی کرده‌ایم مزیت‌های رقابتی ایجاد کنیم.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/xmnk
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.