کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

شماره 131 و اما بعد…

هفته‌نامه کارنگ اواخر سال ۱۳۹۹، از دل یک جلسه بین رضا قربانی و رضا جمیلی در یک کافه متولد و اولین شماره‌های آن از فروردین 1400 منتشر شد. در حال حاضر پس از گذشت دو سال از انتشار بی‌وقفه این نشریه که امروز به شماره 131 خود رسیده است، تصمیم گرفتیم این هفته‌نامه اقتصاد نوآوری را یک بازطراحی کرده و دوباره در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

از آذرماه 1401، در کنار هفته‌نامه‌ چاپی، کارنگ آنلاین نیز فعالیت خود را آغاز کرد تا پازل رسانه اقتصاد نوآوری کشور تکمیل شود.

این رسانه در طول دو سال فعالیت خود به صورت هفته‌نامه بیش از چهار میلیون کلمه محتوا تولید کرده و در طول این مدت این تلاش را داشته که گامی مثبت در مسیر توسعه اقتصاد نوآوری کشور بردارد.

کارنگ امروز مدیون تلاش و زحمات افراد بسیار زیادی است که در این مدت با این رسانه همکاری و از آن حمایت کردند.

از اواخر شهریورماه که مسئولیت سردبیری هفته‌نامه کارنگ را علاوه بر بخش آنلاین برعهده گرفتم، تصمیم بر این شد که این هفته‌نامه را یک بازطراحی مجدد کنیم. در اولین اقدام تعداد صفحات کارنگ از 32 به 16 صفحه کاهش پیدا کرد و از آنجا که هزینه‌های چاپ به شکل سرسام‌آوری افزایش داشت، چاپ کارنگ از ابتدای سال به شکل کاغذی متوقف شد اما همچنان به طور مرتب و بدون وقفه به صورت دیجیتال در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این مدت به حدی درگیر رویدادها و وقایع پشت سرهم بودیم که کار بازطراحی کارنگ به تعویق افتاد؛ چراکه این رسانه تلاش داشت گام‌به‌گام با تحولات اقتصاد نوآوری کشور پیش برود. حالا که در آستانه پایان سال جاری قرار داریم، تصمیم بر آن شد که انتشار هفته‌نامه به شکل روتین را متوقف کنیم و در این فرصت کار بازطراحی را کامل کرده و کارنگ را مجدد به صورت کاغذی منتشر کنیم.

کارنگ در این دو سال همواره تلاش کرده در مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور قدم بردارد و این موضوع از نوع نگاهی که اکوسیستم نوآوری کشور به این رسانه دارد تا حد زیادی روشن و مشخص است. کارنگ به مانند نامی که برای آن انتخاب شده برای این اکوسیستم خوش‌نوا بوده است.

در این مدت تلاش می‌کنیم در وب‌سایت کارنگ به بررسی مهم‌ترین موضوعات حوزه اقتصاد نوآوری ایران و جهان بپردازیم و به‌زودی نسخه جدید چاپی کارنگ را با یک بازطراحی جدید در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/7t1i
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.