کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ظهور یک یونیکورن در حوزه استخدام کادر درمانی / اینکردیبل هلث یک میلیارد دلاری

اینکردیبل هلث زمانی که سایر شرکت‌های سلامت دیجیتال کمربند خود را محکم می‌کنند و تحت فشار کاهش درآمد و کندی سرمایه‌گذاری خطرپذیر هستند، در حال رشد است. اینکردیبل هلث یک پلتفرم دیجیتال استخدام پرستار ساخته که از الگوریتم‌های تطبیق سفارشی اختصاصی جهت مطابقت با بهترین پرستاران و کادر درمان کارجو برای استخدام دائمی در سیستم‌های بهداشتی و بیمارستان‌ها استفاده می‌کند.


رویکرد فناورانه و نوآورانه اینکردیبل هلث، میانگین زمان استخدام را از استاندارد صنعتی 82روزه به 14 روز کاهش می‌دهد. ایمان ابوزید، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران اینکردیبل هلث می‌گوید: «این استارتاپ، یک بازار حرفه‌ای مبتنی بر فناوری برای مشاغل مراقبت‌های بهداشتی، درآمد سال 2021 خود را پنج‌برابر کرده و نیروی کار خود را به 180 کارمند افزایش داده است. اینکردیبل هلث اکنون با بیش از 600 بیمارستان همکاری می‌کند تا نیازهای کارکنان دائمی آنها را برآورده کند و هر هفته بیش از 10 هزار پرستار به بازار اینکردیبل هلث می‌پیوندند.»


این شرکت که در سال 2017 تأسیس شد، قبل از کرونا به‌سرعت در حال رشد بود، اما بحران همه‌گیری، تقاضا برای خدمات آن را تسریع کرد. ایالات متحده در مسیر کاهش یک میلیون پرستار تا پایان سال 2023 قرار دارد و به گفته این شرکت، 75 درصد از فارغ‌التحصیلان دانشجوی پرستاری کمبود نیروی انسانی را دغدغه اصلی خود برای ورود به این رشته عنوان می‌کنند. اینکردیبل هلث برای گسترش خدمات خود در ایالت‌های دیگر آمریکا، 80 میلیون دلار بودجه جدید به دست آورد. بودجه سری B ارزش اینکردیبل هلث را به 1.65 میلیارد دلار و آن را به وضعیت «یونیکورن» رساند. بر اساس گزارش کرانچ‌بیس، این شرکت تا‌ به‌ امروز 97 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/3b21
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.