کلاب‌هاوس نیمی از نیروهای خود را تعدیل می‌کند / آغاز دوره تغییر

کلاب‌هاوس نیمی از نیروهای خود را تعدیل می‌کند.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در آغاز همه‌گیری کرونا، اپلیکیشنی وجود نداشت که بازارش در جهان، داغ‌تر از کلاب‌هاوس (Clubhouse) باشد. اما روزهایی که مردم تلاش داشتند تا هرچه سریع‌تر دعوت‌نامه این شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا را به دست آورند و آدم‌های مشهور از آن برای مطرح کردن انواع بحث‌های عمومی استفاده می‌کردند، گذشت. در حال حاضر کلاب‌هاوس شرایط خوبی ندارد و مدت‌هاست دچار فرسودگی شده، به نحوی که روز پنجشنبه این شرکت اعلام کرد نیمی از کارمندان خود را تعدیل می‌کند تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.

بنیان‌گذاران این مجموعه، پل دیویسون و روهان ست درباره تعدیل نیرو در ایمیلی به کارمندان نوشته‌اند: «ما عمیقاً متأسفیم که این کار را انجام می‌دهیم و اگر احساس نمی‌کردیم که کاملاً ضروری است، این تغییر را انجام نمی‌دادیم.»
این ماجرا در حالی اتفاق می‌افتد که کاربران کلاب‌هاوس که زمانی در انزوای کرونا به دام آن افتاده بودند، اکنون دارای طیف گسترده‌تری از گزینه‌های سرگرمی و آموزشی، همراه با توانایی ملاقات با دوستان خود هستند.


دیویسون و ست اعلام کردند که منابع مالی شرکت دلیل این کاهش‌ها نبوده است (9 ماه پس از راه‌اندازی کلاب‌هاوس، ارزش آن به یک میلیارد دلار رسید)، بلکه آنها احساس می‌کنند این اپلیکیشن باید به‌سرعت توسعه یابد و با تعداد کارکنان فعلی، آنها امکان انجام این کار را نداشتند.

همچنین اعلام شده است که حقوق کارمندان آسیب‌دیده تا ۳۱ آگوست، با تسریع در اعطای تسهیلات، حمایت شغلی، مهاجرت و مراقبت‌های بهداشتی پرداخت خواهد شد. بنیان‌گذاران کلاب‌هاوس در این یادداشت نوشته‌اند: «برای یافتن نقش خود در جهان، محصول باید توسعه یابد. این مستلزم یک دوره تغییر است.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/qmbc
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.