کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

فرزین فردیس مدیرعامل سرآوا شد

اعضای هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا در آخرین تصمیم‌گیری خود، فرزین فردیس را به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب کردند. شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا بهمن‌ماه سال پیش نیز شاهد تغییراتی از جمله بازگشت سعید رحمانی، مدیرعامل اسبق این شرکت بوده است.

فرزین فردیس، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران، عضو هیئت‌مدیره شرکت‌های پارس سامان و صباسل آریا، دانش‌آموخته مهندسی برق و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف، جانشین علی فیاض‌بخش شد.

به گزارش روابط عمومی سرآوا،‌ علی فیاض‌بخش پس از دوران مدیرعاملی علی سمساریلر، مدیرعامل شرکت سرآوا شد. به نظر می‌رسد دوران مدیریت علی فیاض‌بخش روزهای سختی برای شرکت سرآوا بوده است.

فیاض‌بخش که از سال ۱۳۹۶ با سمت معاون ارشد استراتژی و سرمایه‌گذاری به سرآوا پیوسته بود، طی سه سال گذشته در سمت مدیرعاملی، و در راستای برداشتن موانع ورود پورتفولیوی شرکت به بازار بورس فعالیت کرد.

با تغییرات بالا در راستای تقویت تیم مدیریت سرآوا و انتخاب هیئت‌مدیره جدید در مجمع عمومی سالانه شرکت در ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ توسط سهامداران شرکت و بازگشت سعید رحمانی، مؤسس و مدیرعامل اسبق سرآوا در مقام عضو هیئت‌مدیره و نایب‌رئیس و نقش‌آفرینی سهامداران عمده این شرکت در این روزها، به نظر می‌رسد سرآوا بار دیگر نقش مهمی در اکوسیستم کارآفرینی کشور ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ak9m
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.