کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

فلای‌تودی؛ پلتفرم آنلاین خرید بلیت از جدیدترین خدمات خود رونمایی کرد / کی‌کجا؛ محصولی برای ارائه پروازهای اقتصادی

فلای‌تودی پلتفرم آنلاین خرید بلیت هواپیما، قطار و رزرو هتل، هم‌زمان با رونمایی از سایت جدید خود، محصولی به نام «کِی‌کُجا» را برای اولین‌بار در ایران معرفی کرده است؛ سرویسی که می‌تواند پروازهای اقتصادی را برای کاربران پیدا کند. این سرویس، با تمرکز بر ایجاد شرایط سفر مقرون به صرفه و در دسترس قرار گرفتن بلیت ارزان هواپیما، برای قشر بیشتری از مسافران ارائه شده است.


کِی‌کُجا چیست؟


کی‌کجا یک سرویس جست‌وجوی پیشرفته است که امکان خرید ارزان‌ترین پروازهای داخلی و خارجی را در بازه‌های زمانی مختلف فراهم می‌کند؛ یک راه‌حل برای کسانی که به دنبال بلیت ارزان هواپیما هستند. با این سرویس شما می‌توانید به تمام پروازهای ارزان سرتاسر جهان به‌صورت یکجا و هم‌زمان دسترسی داشته باشید.

فلای‌تودی با شعار «ارزان‌ترین پروازها به هر کجا با کی‌کجا» این محصول را طوری طراحی کرده که روزانه بیش از 100 میلیون بلیت را بررسی می‌کند و بلیت ارزان هواپیما را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.


چگونه می‌توان از کی‌کجا استفاده کرد؟


حالت‌های مختلفی برای استفاده از کی‌کجا وجود دارد. شما می‌توانید فقط با وارد کردن مبدأ (بدون نیاز به ورود اطلاعات مرتبط با مقصد و تاریخ)، ارزان‌ترین پروازها را مشاهده کنید. در صورتی که مبدأ و مقصد خود را وارد کنید، پروازهای ارزان در بازه‌های زمانی مختلف به شما نمایش داده می‌شود. همچنین در صورت وارد کردن مبدأ و تاریخ، این سرویس بلیت ارزان مقاصد مختلف در بازه زمانی مورد نظر شما را ارائه می‌دهد.

برای جست‌وجوی دقیق‌تر هم امکان استفاده از فیلترهای مختلف مانند بلیت یک‌طرفه یا رفت‌وبرگشت، کلاس پروازی، تعیین محدوده قیمت بلیت، مدت‌زمان پرواز و تفکیک مقاصد داخلی و خارجی وجود دارد.


کی‌کجا؛ قابل دسترس در وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی


فلای‌تودی محصول کی‌کجا را برای سهولت در خرید بلیت ارزان هواپیما در هر زمان و به هر مقصدی رونمایی کرده است. این سرویس هم‌اکنون در وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی در دسترس قرار دارد. گفتنی است به‌زودی محصولات دیگری نیز به این وب‌سایت اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/2rc4
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.