کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

متاماسک مای‌کریپتو را خرید

ConsenSys کیف پول منبع‌باز اتریوم را جهت گسترش خریداری می‌کند

شرکت زیرساخت بلاکچین به نام ConsenSys به‌تازگی کیف پول منبع‌باز یا متن‌باز مای‌کریپتو (MyCrypto) را برای ادغام دو محصول خود، خریداری کرده است. منبع‌باز بودن به معنی وجود یک کد منبع است که برای اصلاح و توزیع مجدد احتمالی آزادانه در دسترس قرار می‌گیرد.

هر دو شرکت روز سه‌شنبه اعلام کردند که مای‌کریپتو قرار است با متاماسک (MetaMask)، کیف پول اتریوم ConsenSys ترکیب شود تا امنیت و قابلیت استفاده از آن را افزایش دهد، اما همچنان شرایط معامله آن اعلام نشده است. «دن فینلی»، بنیان‌گذار متاماسک اعلام کرده این همکاری جهت بهبود تصمیم‌گیری کاربران در بستر تحولات وب 3 است.

فینلی می‌گوید: مای‌کریپتو همواره یکی از قابل ‌اطمینان‌ترین و سازگارترین کیف پول‌های اتریوم بوده و اغلب ویژگی‌های پیشرفته اتریوم را جلوتر از کیف‌ پول‌های دیگر دربر دارد، در حالی که متاماسک بر تعاملات اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز با هدف عمومی تمرکز کرده است.

مای‌کریپتو که در سال 2015 تأسیس شد، کیف پول‌های اتریوم را از طریق مرورگرهای وب و دسکتاپ پشتیبانی می‌کند، در حالی که متاماسک از افزونه‌های موبایل و مرورگر استفاده می‌کند. ایده ترکیب این دو کیف پول جهت خلق محصولی است که بتواند در دسکتاپ، موبایل و مرورگرها مورد استفاده قرار گیرد.

«تیلور موناهان»، بنیان‌گذار و مدیرعامل مای‌کریپتو در این‌باره اعلام کرد: «با رشد سریع این اکوسیستم و محصولاتی که تلاش می‌کنند با هم رقابت کنند، ضروری است که یک کیف پول پیشرو، کاربران خود را توانمندتر سازد.» مشتریان متاماسک هم‌اکنون می‌توانند به همان اتصال چندزنجیره‌ای که متاماسک در تمام زنجیره‌های ماشین مجازی اتریوم (EVM) به معامله‌گران خرده‌فروشی ارائه می‌دهد، دسترسی داشته باشند.

هر دو محصول در کوتاه‌مدت به‌طور جداگانه به کار خود ادامه خواهند داد، اما مدیران و مؤسسان این دو کیف پول در تلاش برای رسیدن به یک محصول یکپارچه هستند. تیم 12 نفره مای‌کریپتو به‌زودی به ConsenSys خواهد پیوست.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/z6je
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.