کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

محصول جدید دیوار برای سرویس‌دهندگان خدماتی رونمایی شد

پلتفرم دیوار به تازگی  از محصولی جدید در اپلیکیشن خود به نام «پروفایل خدمات» رونمایی کرده است. پروفایل خدمات در دیوار، محصولی متمایز برای سرویس‌دهندگان در حوزه خدمات است که می‌توانند با آن کار خود را توسعه دهند.

به گزارش روابط عمومی دیوار، این امکان در اختیار افرادی است که دارای مشاغل خدماتی هستند و از طریق پلتفرم دیوار، خدمات خود را بسته به تخصصی که دارند، به کاربران این پلتفرم ارائه می‌کنند.

درواقع پروفایل خدمات امکان جدیدی است که به‌وسیله آن سرویس‌دهندگان خدماتی می‌توانند مهارت‌های خود را نسبت به هم‌صنفی‌های خود در پروفایل منتشر شده ارائه کنند. افراد می‌توانند از این امکان برای معرفی و تبلیغ کار خود استفاده کنند.


بازار هدف محصول پروفایل خدمات


هدف از ارائه این سرویس در پلتفرم دیوار، ایجاد امکانی جدید است که به‌واسطهٔ آن مشتری به صورت مستقیم به متخصص خدماتی وصل می‌شود و سابقه فعالیت او را مشاهده می‌کند.

در این محصول جدید، ارائه‌دهندگان خدماتی برای تبلیغ کار خود نمونه کارهای ویدئویی، محدوده سرویس‌دهی، ساعت کاری و هزینه هرکدام از سرویس‌های ارائه‌شده را منتشر می‌کنند. از سوی دیگر، مشتریان این خدمات نیز با بررسی پروفایل‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، سرویس‌دهنده مورد نظر خود را از طریق فضای امن ایجاد شده در پلتفرم انتخاب کرده و با او ارتباط برقرار می‌کند.

درواقع پروفایل خدمات محصولی است که کمک می‌کند مشتریان با اعتماد و استفاده از یک فضای مناسب و امن، با سرویس‌دهندگان خدماتی مورد نیازشان تعامل کنند.


پروفایل خدمات؛ راهی ارزان برای تبلیغ کار


پلتفرم دیوار پیوسته به دنبال راهی برای تسهیل دسترسی افراد به کالا و خدمات بوده است. پیش از این افرادی که به دنبال ارائه کار یا نوعی خدمت در پلتفرم دیوار بودند ناچار به ثبت آگهی‌های مختلف می‌شدند. دیوار با درنظرگرفتن این موضوع و برای از بین بردن دردسر ثبت آگهی برای ارائه‌دهندگان خدمات مختلف از محصول جدید خود تحت عنوان پروفایل خدمات رونمایی کرد.

در بخش «پروفایل خدمات»، دیوار هزینه را برای سرویس‌دهندگان کاهش داده است؛ به طوری که هزینه ساخت و انتشار پروفایل کمتر از هزینه انتشار آگهی در دسته خدمات است.

فعالان در مشاغل خدماتی با ساخت این پروفایل هم می‌توانند به راحتی کار خود را تبلیغ کنند و هم با دیگر سرویس‌دهندگان هم صنف خود رقابتی سالم داشته باشند؛ از سوی دیگر مشتریان سرویس‌های خدماتی نیز می‌توانند از تنوع سرویس‌دهندگان برخوردار باشند و هر کدام از آن‌ها را با توجه به سابقه‌شان ارزیابی کنند. صرف‌نظر از این موارد، با تبلیغاتی که آگهی‌گذارها می‌توانند از طریق این محصول انجام دهند، میزان بازدید و تماس‌های موفق سرویس‌دهنده افزایش می‌یابد و منجر به رضایت دو طرف خدمات‌دهنده و مشتری می‌شود.

سرویس‌دهندگان خدماتی، برای بهتر دیده‌شدن کار خود به محلی برای ارائه بهتر خدمات احتیاج دارند. جایی که بتوانند از طریق آن کیفیت کار خود را نشان داده و مشتری مورد نیاز خود را جذب کنند.

دیوار با شناسایی این نیاز و جامعه هدف مناسب خود، امکانی متناسب با این نیاز را فراهم و ارائه کرد. این، به ارائه‌دهندگان خدمات کمک می‌کند تا بهتر دیده شوند و برای جذب مشتری بیشتر کار خود را ارتقاء دهند و مشتریان بیشتری برای دریافت خدمات به آن مراجعه کنند. دیوار، می‌کوشد با این‌کار رضایت و اعتماد سرویس‌دهنده و دریافت‌کننده خدمات را جلب کند و تجربه بهتری را در استفاده از محصول خدمات برای کاربران رقم بزند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jg2e
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.