کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

مدیرعامل بانک تجارت در رویداد برند کارفرمایی مطرح کرد / حمایت ویژه بانک تجارت از نیروهای انسانی شرکای تجاری

مهسا طاعتی / رویداد برند کارفرمایی با صحبت‌های مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و مدیرعامل بانک تجارت آغاز شد. مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در افتتاحیه این رویداد، جلب‌ اعتماد نیروهای انسانی را لازمه ساخت برند کارفرمایی دانست. مدیرعامل بانک تجارت نیز از حمایت‌های مالی و اعتباری این بانک از نیروهای انسانی شرکای تجاری بانک تجارت گفت.

رویداد برند کارفرمایی در سالن همایش‌های کتابخانه ملی با سخنرانی رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت افتتاح شد.


نیروی انسانی کارآمد در ایران کمیاب است


مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در حالی ‌که منابع انسانی را بزرگ‌ترین ثروت یک کسب‌وکار معرفی می‌کند، این ثروت را یک چالش جدی کسب‌وکارها در ایران هم می‌داند و معتقد است نیروی انسانی کارآمد، هر لحظه بیش ‌از پیش به منبعی کمیاب در ایران تبدیل می‌شود.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود توصیه‌هایی به کسب‌وکارها برای رفع چالش‌های نیروهای انسانی ارائه می‌دهد و اعتماد را مهم‌ترین عامل در این زمینه می‌داند و از ورود به عرصه‌ای می‌گوید که کسب‌وکارها برای توسعه به‌دنبال افراد متخصص و کارآمد هستند و در این مسیر، به اعتماد نیاز دارند‌.

قربانی معتقد است کسب‌وکارها برای توسعه خود باید روی برند کارفرمایی کار کنند و بدین منظور، باید بتوانند اعتماد نیروهای انسانی متخصص و کارآمد را جلب کنند.

مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در ادامه صحبت‌هایش جامعه هدف برند کارفرمایی؛ متشکل از فعالان حوزه‌های روابط ‌عمومی، رسانه، تبلیغات، ارتباطات، منابع انسانی و برندینگ و بازاریابی را خطاب قرار می‌دهد و به آنها می‌گوید: «امروز علاوه بر اینکه می‌خواهیم خود را از نظر برند کارفرمایی در معرض نقد قرار دهیم و به یک جمع‌بندی از پیشنهادها برای ارتقای برند کارفرمایی برسیم، سه کسب‌وکار منتخب برند کارفرمایی از بین ۵۰۰ شرکت هم معرفی خواهیم کرد.»

در ادامه افتتاحیه این رویداد، هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت حامی برگزاری رویداد برند کارفرمایی نیز به بیان اهمیت برند کارفرمایی و اقدامات بانک تجارت برای افزایش انگیزه و بهبود معیشت نیروهای انسانی شرکای تجاری این بانک می‌پردازد.

او در صحبت‌های خود از حمایت‌های مالی و اعتباری بانک تجارت از نیروهای انسانی شرکای تجاری این بانک (از کسب‌و‌کارها تا مشتریان خرد) به‌منظور ارتقای انگیزه و بهبود معیشت آنها خبر داد‌.

اخلاقی در ادامه از نقش برند کارفرمایی در کاهش هزینه‌ها و ارزش‌آفرینی برای سازمان‌ها می‌گوید و در این‌ خصوص بیان می‌کند: «رویکرد اصلی بانک تجارت از سال ۱۴۰۰ مشارکت بلندمدت با صاحبان کسب‌وکارهای مختلف بوده، اما رویکرد این بانک از سال ۱۴۰۱، به ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و مشتریان خرد تغییر کرد.»


برنامه‌های بانک تجارت برای افزایش انگیزه نیروهای انسانی


او ادامه می‌دهد: «با توجه ‌به اینکه بخش بزرگی از مشتریان بانک تجارت را کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک تشکیل می‌دهند، سعی کردیم تا سهم خود را در ارائه خدمات به مشتریان حقیقی و خرد افزایش دهیم.»

مدیرعامل بانک تجارت در بخش دیگری از صحبت‌های خود از برنامه‌های این بانک برای حمایت از نیروهای انسانی شرکای تجاری این بانک می‌گوید و در این زمینه توضیح می‌دهد: «بانک تجارت در راستای هدف خود مبنی بر افزایش خدمات‌دهی به مشتریان خرد و کسب‌وکارها، ارائه انواع خدمات به‌ویژه خدمات اعتباری به کارکنان شرکای تجاری و کسب‌و‌کاری را در اولویت قرار داده است.»

اخلاقی در خاتمه از تلاش بانک تجارت برای کمک به راهبران سازمان‌ها و کسب‌وکارها جهت افزایش انگیزه نیروهای انسانی و بهبود معیشت آنها و تأثیر خرد و کلان این اقدامات بر بهبود وضعیت روحی، روانی و اقتصادی نیروهای انسانی می‌گوید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/7npc
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.