کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

مدیرعامل رایتل تغییر کرد؛ ملازاده جایگزین رضاخواه شد

مدیرعامل رایتل تغییر کرد. در جلسه‌ای که امروز (۲۵ اردیبهشت) با حضور مدیران شستا برگزار شد، حسین ملازاده به‌عنوان مدیرعامل جدید اپراتور سوم یعنی رایتل جایگزین یاسر رضاخواه شد.

یاسر رضاخواه پاییز سال ۱۳۹۸ بعد از اینکه رایتل یک سال را بدون مدیرعامل سپری کرد به‌عنوان مدیر این اپراتور انتخاب شد. مدیریت در رایتل حاشیه‌های بسیاری تاکنون داشته است. رایتل به‌عنوان سومین اپراتور همراه کشور وابسته به سازمان تأمین اجتماعی است که نزدیک به یک سال پس از استعفای محمدمهدی عطوفی از مدیریت رایتل توسط سعید کریم‌زاده، عضو هیئت‌مدیره رایتل سرپرستی و اداره شد. در گام بعدی هم مینا مهرنوش از سوی هیئت‌مدیره رایتل و با حمایت شستا به‌عنوان مدیرعامل این اپراتور معرفی شد، اما در نهایت این انتخاب مورد تأیید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار نگرفت و بعد از چند مدت مهرنوش نیز از سمت خود استعفا داد تا در گام بعدی رضاخواه بر این صندلی تکیه بزند. 

حالا با گذشت تقریباً چهار سال از این انتخاب، شستا در جلسه امروز عصر (۲۵ اردیبهشت) حسین ملازاده را به‌عنوان مدیرعامل رایتل انتخاب کرده است.

 طبق آنچه در اینترنت از سوابق ملازاده وجود دارد، او دانش‌آموخته دانشگاه شریف و عضو بسیج دانشجویی این دانشگاه بوده است. ملازاده قبل از رسیدن به مدیریت رایتل، دبیری ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری را بر عهده داشت.

عضویت در هیئت‌مدیره شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول، ریاست مرکز توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی از دیگر سوابقی است که در کارنامه کاری ملازاده دیده می‌شود. 

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/sjmq
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.