کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

رضا حیدری به عنوان مدیر اجرایی الکامپ تعیین شد

رضا حیدری، عضو هیئت‌مدیره نصر تهران به عنوان مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ انتخاب شد.

براساس گزارشی که سازمان نصر تهران با عنوان «مصوبات جلسات هیئت‌مدیره نصر تهران در زمستان ۱۴۰۲»، منتشر کرده،‌ رضا حیدری، عضو هیئت‌مدیره این سازمان به عنوان مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ انتخاب شده است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در هفتمین جلسه هیئت‌مدیره این سازمان که در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، رضا حیدری توضیحاتی درخصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ، اعم از هزینه‌های ریالی و ارزی این نمایشگاه مطرح و تأکید کرد که این مورد مهم‌ترین چالش برگزاری این رویداد است. او چالش‌های دیگر برگزاری الکامپ را موضوعات مرتبط با پلیس راهور و شهرداری دانست.

در ادامه رضا حیدری، به پیشنهاد علی حکیم‌جوادی، رئيس هیئت‌مدیره و با اکثریت آراء حاضر در جلسه (۱۸ رأی موافق و یک رأی ممتنع)، به عنوان مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ انتخاب شد تا مسائل مرتبط با این نمایشگاه را عهده‌دار شود.

در این نشست همچنین با توجه به استعفای علیرضا کشاورز از سمت دبیری سازمان، حکیم جوادی ضمن درخواست از او برای ادامه کار تا زمان معرفی دبیر جدید، پیشنهاد تمدید قرارداد کشاورز را تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مطرح کرد که این پیشنهاد با اکثریت آرا حاضر در جلسه (۱۷ رأی موافق و دو رأی ممتنع) به تصویب رسید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/hhk8
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.