کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

مقاومت‌ها شکسته می‌شوند؟

تحلیل هفتگی بازار از احتمال ادامه روند نزولی قیمت‌ها خبر می‌دهد

بیت‌کوین مقاومت 42.500 دلاری را شکست، اما موفق به عبور از مقاومت 43.200 دلاری نشد. در نتیجه اصلاح شدید قیمت آغاز شد تا در حال حاضر بیت‌کوین در محدوده 39.500 دلار معامله شود. سرعت افت قیمت بیت‌کوین در حال حاضر برابر با سه درصد در روز تخمین زده می‌شود. سود هفتگی این ارز دیجیتال نیز اکنون به دو درصد کاهش یافته است.
به گزارش کریپتونیوز، روند قیمت اکثر آلت‌کوین‌های اصلی بازار نیز معکوس شده است. حمایت اتریوم در 3.050 دلار پابرجا نماند. حمایت ایکس‌آرپی (XRP) در 0.75 دلار شکسته شد تا روندی نزولی در پیش گیرد. کاردانو نیز با کاهش قیمت به حمایت 0.90 دلاری خود نزدیک می‌شود.

هیت‌مپ بازار رمزارزها در هفته گذشته

قیمت بیت‌کوین


به گزارش ارز دیجیتال پس از آنکه بیت‌کوین از سد مقاومت 42.500 دلاری عبور کرد، فروش‌ها شدت گرفت. بیت‌کوین تا سطح 43.000 دلار نیز بالا آمد، اما از پس مقاومت 43.200 دلاری برنیامد و موج نزولی شدید قیمت را به سطح 41.000 دلاری بازگرداند.

حمایت کلیدی پیش روی بیت‌کوین در 39.500 دلار قرار دارد و اگر این حمایت شکسته شود، سرعت افت قیمت بیت‌کوین افزایش پیدا می‌کند. نزدیک‌ترین مقاومت پیش روی بیت‌کوین نیز در سطح 41.200 دلاری قابل مشاهده است. مقاومت کلیدی بعدی می‌تواند 41.500 دلار باشد که در صورت شکست این مقاومت، روند صعودی بیت‌کوین شدت می‌گیرد.

روند ارزش بازار رمزارزها در هفته گذشته

قیمت اتریوم


اتریوم نیز پس از آنکه توانست مقاومت 3.150 دلاری را پشت‌ سر بگذارد، با فشار فروش در محدوده 3.180 دلار مواجه شد. قیمت اتریوم به زیر سطح 3.100 دلار بازگشته و حتی کمتر از 3.050 دلار نیز معامله شد، اما نمودار قیمت این ارز دیجیتال سعی در باقی‌ماندن بالای سطح 3.000 دلار دارد.

اتریوم سه درصد در شبانه‌روز و یک درصد در هفته اخیر کاهش قیمت داشته است. حمایت کلیدی بعدی آن نیز در محدوده 2.950 دلار است. اما اگر قیمت روندی صعودی در پیش گیرد، سطح 3.050 احتمالاً به یک مقاومت تبدیل خواهد شد. مقاومت کلیدی بعدی نیز در محدوده 3.120 دلار پیش‌بینی می‌شود.

روند ارزش بازار آلت‌کوین‌ها در هفته گذشته

قیمت آلت‌کوین‌ها


کاردانو از پس مقاومت 0.98 دلاری برنیامد. با کاهش قیمت این ارز دیجیتال به زیر سطح 0.95 دلار، حمایت 0.90 دلاری بسیار نزدیک به نظر می‌رسد. بی‌ان‌بی (BNB) در تلاش بود بالای مقاومت ۴۲۵ دلاری تثبیت شود. طرفداران کاهش قیمت‌ها یا به‌اصطلاح خرس‌های بازار این ارز دیجیتال اما توانستند قیمت را به زیر سطح ۴۱۲ دلار برسانند. اگر این روند نزولی ادامه‌دار باشد، امکان رسیدن به حمایت ۴۰۰ دلاری نیز وجود دارد. قیمت سولانا نیز که نتوانست مقاومت ۱۱۰ دلاری خود را پشت سر بگذارد، روندی نزولی در پیش گرفت و حال در نزدیکی حمایت ۱۰۲ دلاری‌اش به ‌سر می‌برد.

روند تغییرات سلطه بیت‌کوین در هفته گذشته
لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/df53
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.