همکاری زیتل و ابر آروان

رونمایی از نسل جدید محصولات

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محمدعرفان شمسی، محصول‌بان سرور ابری آروان در سخنرانی خود در رویداد سوار ابرها گفت: «نسل جدید سرور ابری آروان، در کنار کمک به مشتریان در گرفتن یک بک‌آپ فوری یا زمان‌بندی‌شده، دانلود بک‌آپ را هم ممکن می‌کند. از این مهم‌تر، ابر آروان امکانی را فراهم کرده است تا بک‌آپ به‌شکل مستقیم به Object Storage ابر آروان، S3 آمازون و Space دیجیتال اوشن منتقل شود.

در نسل جدید سرور ابری، مشتریان می‌توانند علاوه‌ بر ابرک‌ها از دیسک‌های ابری خود نیز SnapShot بگیرند یا اگر نیاز به دیسک‌های بسیار پرسرعت دارند، ابرک‌هایی با دیسک Local بسازند.»

شمسی از ارائه Dedicated Server Cloud خبر داد و گفت: «ابر آروان برای پاسخ به نیاز مشتریان به سرور اختصاصی،Dedicated Server Cloud را ارائه می‌دهد.» او از آچاره به‌عنوان یکی از مشتریانی نام برد که با استفاده از بیشتر این امکانات و به کمک بیش از ۵۰ هزار نیروی متخصص، به دو میلیون مشترک خود سرویس‌دهی می‌کند.

همچنین در این رویداد حمید رستمی، معمار کسب‌وکار ابر آروان و میلاد اصانلو، معاون تجاری زیتل از همکاری استراتژیک ابر آروان و زیتل خبر دادند.

به‌گفته رستمی، در این پارتنرشیپ، شبکه 5G زیتل و زیرساخت ابری آروان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این همکاری یک مسیر R&D و اجرایی پنج ساله دارد. میلاد اصانلو گفت: «ما می‌خواهیم به کمک ابر آروان بستری بسازیم که اینترنت اشیا، بازی‌های آنلاین، Industry4 و چیزهایی که تا به امروز شبیه رؤیا بودند، در عمل اجرایی شوند.»

رستمی از یکپارچگی کیف پول پی‌پاد و ابر آروان به‌عنوان نمونه دیگری از شبکه شرکای آروان نام برد و گفت: «مشتریان می‌توانند از درگاه داخلی پاد و کیف پول پی‌پاد برای خرید محصولات ابر آروان استفاده کنند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/115t
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.