رسانه اقتصاد نوآوری ایران

همکاری مسترکارت با کوین‌بیس برای خریدوفروش ان‌اف‌تی

پیش‌ثبت‌نام یک میلیون نفر در پلتفرم توکن‌های غیرمثلی بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی دنیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

غول پرداخت جهان اعلام کرده به‌زودی به مشتریانش اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان ان‌اف‌تی را در بازار فیوچرز صرافی رمزارزی کوین‌بیس خریداری کنند. ورود مسترکارت به بازار ان‌اف‌تی احتمالاً به معنای بزرگ‌تر شدن این بخش از بازار رمزارزها در سال جاری میلادی باشد. بازاری که تا همین‌جا هم سرمایه‌ها و توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.

پراکاش حریرمانی، مدیر ارشد محصولات پرداخت و بازرگانی کوین‌بیس در بیانیه‌ای در این خصوص گفته است: «این دو شرکت برای «ساده‌کردن فرایند خرید ان‌اف‌تی» با یکدیگر همکاری خواهند کرد. کوین‌بیس اساساً برای بسیاری از کاربران یک مسیر ساده برای ورود به دنیای کریپتو بوده است.

چراکه میلیون‌ها نفر برای اولین بار با استفاده از کوین‌بیس به بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کردند. بنابراین ما می‌خواهیم همین کار را برای ان‌اف‌تی‌ها آن‌هم با کمک مسترکارت انجام دهیم. کوین‌بیس می‌خواهد خرید ان‌اف‌تی تا حد امکان آسان شود و مطمئن شود که بهترین تجربه مصرف‌کننده در این حوزه رقم خواهد خورد.»

در حال حاضر، خریداران و مشتاقان ان‌اف‌تی باید به بازارهایی مانند OpenSea بروند و از کیف پول‌های رمزارزی خود پرداخت‌هایشان را انجام دهند. همکاری مسترکارت و کوین‌بیس به کاربران این امکان را می‌دهد تا کارت‌های بانکی خود را به حساب‌هایشان در صرافی کوین‌بیس متصل کرده و بدون نیاز به خرید ارزهای دیجیتال، یک ان‌اف‌تی بخرند!

کالین فیتزپاتریک، بنیان‌گذار و مدیرعاملAnimal Concerts که یک استارتاپ در حوزه ان‌اف‌تی است که بر کنسرت‌های مجازی در متاورس متمرکز است، گفته این مشارکت «یک مسیر پرسرعت و قابل دسترس برای پذیرش ان‌اف‌تی در مقیاس بزرگ ایجاد خواهد کرد.»

کوین‌بیس پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد یک بازار ان‌اف‌تی به نام کوین‌بیس ان‌اف‌تی را در اکتبر 2021 راه‌اندازی کند، اما هنوز این محصول خود را عرضه نکرده است. به گفته این شرکت، پس از راه‌اندازی، پلتفرم ان‌اف‌تی کوین‌بیس به کاربران اجازه داده خواهد شد تا دارایی‌های دیجیتال خود را در یک بازار همتابه‌همتا خریداری، خلق، نمایش یا پیدا کنند.

تا همین حالا بیش از یک میلیون نفر در لیست انتظار بازار کوین‌بیس ان‌اف‌تی ثبت نام کرده‌اند. با این حال، این شرکت توضیح بیشتری در مورد زمان راه‌اندازی کوین‌بیس ان‌اف‌تی ارائه نکرده است.

فیتزپاتریک درخصوص این تأخیر گفته کوین‌بیس برای انتشار بازار ان‌اف‌تی خود عجله‌ای ندارد. در واقع از دید او آنچه آنها به آن نیاز دارند، ایجاد سروصداست؛ کاری که این روزها در حال انجام آن هستند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/zyy6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.