کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

رونمایی از هویت بصری جدید ابر دراک / تلاش برای تسلط بیشتر بر بازار

ابر دراک، ارائه‌دهنده زیرساخت سرویس‌های هوشمند ابری، اعلام کرد در راستای ایجاد تجربه‌ای یکپارچه برای استفاده از راهکارهای این شرکت، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرده است.

ابر دراک که چهار سال پیش در شهر شیراز اعلام موجودیت کرده بود در سال‌های گذشته توانسته با ارائه راه‌کارهای ابری مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری، سرور ابری، سرویس میزبانی ویدئو و پخش زنده، به نیازهای کاربرانش پاسخ دهد.


هم‌بنیان‌گذار ابر دراک / تغییر، اصل ثابت در دنیای پویای ماست


انتشار آمارهای اولیه از گزارش سالانه این شرکت حکایت از  رشد ۷۴درصدی کاربران و جهش ۵۰۰درصدی در ظرفیت‌های زیرساخت ارائه خدمات دارد. به گفته سینا سلطانی، مدیرعامل و یکی از هم‌بنیانگذاران ابر دراک، برای ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه بصری، ابر دراک اقدام به ایجاد هویت بصری و الگوی جدید کرده‌ است.

هم‌بنیان‌گذار ابردراک / تغییر، اصل ثابت در دنیای پویای ماست

ابر دراک هدف از ایجاد هویت بصری جدید خود را حرکت به سوی ارائه فناوری‌های پیشرفته ابری و مشاوره‌های تخصصی به مشتریان خود می‌داند.

علاوه بر هویت جدید که شامل ایجاد الگوی برند، بازطراحی لوگو، به‌روزرسانی پالت رنگی، فونت و دیگر فاکتورهای بصری می‌شود، ورژن اول وب‌سایت جدید ابردراک نیز که مبتنی بر هویت جدید است،‌ رونمایی شد.

سارا راد، مدیر روابط عمومی و یکی دیگر از هم‌بنیانگذاران این شرکت در این زمینه گفت: «تغییر، یک اصل ثابت در دنیای پویای ماست و ما درک می‌کنیم که به منظور رشد و جلب رضایت بیشتر مشتریان، باید همواره در این راه قدم برداریم.»

راد گفت: «الگوی جدید ما که یکی از الگوهای ۱۲گانه است، «خردمند» نام دارد. انتخاب این الگو نشان‌دهنده خواست ما برای ارائه فناوری‌های پیشرفته ابری و تلاش ما برای خلق ارزش در راستای تعهد مستمر به مشتریان است. با پذیرش این الگو، ما مسئولیت یک مشاور قابل اعتماد را برعهده می‌گیریم و مشتریان خود را در مسیر پیچیده استفاده از خدمات ابری، هدایت کرده و آنها را قادر می‌سازیم تصمیمات خردمندانه‌ای برای کسب‌وکار خود بگیرند.»

او در ادامه اضافه کرد: «پالت رنگی با دقت انتخاب شده است تا ارزش‌ها و آرمان‌های ما را نشان دهد. رنگ آبی و سبز منتخب، پایداری، قابل اعتماد بودن و هوشمندی را به نمایش می‌گذارند. لوگوی جدید نیز با تأکید بر ارزش‌های تعریف‌شده، ظاهری مدرن و پویا از این نام تجاری ارائه می‌دهد.»


نمایش نوآوری در لوگوی جدید ابر دراک


تغییرات هویت بصری ابر دراک به لوگو و پالت رنگی محدود نمی‌شود و شاهد تغییر در سایر المان‌های بصری مانند فونت و آیکون‌ها، در کنار الگوهای گرافیکی با حال‌وهوای شبکه نیز هستیم که بر ارائه تجربه کاربری بهتر تأکید می‌کنند.

هدف واقعی از این تغییرات گسترده نمایش تعهد ابر دراک در نوآوری و تلاش برای بهبود تجربه کاربری است. به زودی در رویداد سالانه ابر دراک در تهران ابعاد رشد این شرکت در بازار اینترنت کشور نیز اعلام می‌شود تا رسانه‌ها بیشتر با ابعاد تغییرات و جهش فنی رخ‌داده در ابر دراک آشنا شوند.

 ابر دراک به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان زیرساخت، ارائه‌دهنده سرویس‌های ابری است که با توانمندسازی کسب‌وکارها این امکان را فراهم می‌کند تا آنها با استفاده از سرویس‌های هوشمند در بستری امن، با دسترسی پایدار بتوانند چالش‌های زیرساختی خود را برطرف کنند و مسیر توسعه را در پیش بگیرند.

همچنین، اخیراً سایت جدید پردازشی این شرکت در شهر کرج و در دیتاسنتر پیام شاتل راه‌‌اندازی شد که به زودی اخبار رسمی آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. این پاپ سایت تأثیر محسوسی روی ظرفیت ارائه سرویس‌های پردازشی مانند سرور ابری و فضای ذخیره‌سازی ابری دراک خواهد داشت.

برای آشنایی بیشتر با هویت بصری جدید و خدمات ابر دراک می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به آدرس https://derak.cloud مراجعه کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/l2ek
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.