کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

پلتفرم GoWholesale راه‌اندازی شد

GoTRG؛ یک شرکت لجستیک معکوس

GoTRG یک شرکت لجستیک معکوس پیشرو است که پلتفرم GoWholesale را راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم جدید از داده‌هایی استفاده می‌کند تا خرده‌فروشان، تولیدکنندگان و عمده‌فروشان را متقاعد کند کالاهای عمده‌فروشی جدید، استوک‌شده و مازاد را بخرند و بفروشند.

GoWholesale با ارائه قیمت‌های شفاف و به لطف رشد تجارت الکترونیک، همه‌گیری کووید ۱۹ و بازار بازگشت کالا در سال ۲۰۲۲، ۸۱۶ میلیارد دلار به خود اختصاص داده است.

GoWholesale ادعا می‌کند اولین بازار عمده‌فروشی در جهان است که شفافیت کامل را در ارائه قیمت دارد. مشابه آنچه «استوک‌ایکس» به مصرف‌کنندگان در خریدوفروش کفش‌های کتانی کمک می‌کند، GoWholesale نیز یک رویکرد واحد برای خریدوفروش عمده‌فروشی ارائه می‌دهد و به خرده‌فروشان و تولیدکنندگان اجازه می‌دهد از لوازم الکترونیکی جدید و بازسازی‌شده و سایر دسته‌ها استفاده کنند.

GoWholesale همچنین برای خریداران عمده‌فروشی یک تبادل بازار با تجربه خرید پیچیده و شفاف ارائه می‌دهد. ضمن اینکه GoTRG از طریق پلتفرم SaaS (نرم‌افزار به عنوان سرویس) یک رویکرد سه‌جانبه برای کمک به خرده‌فروشان اتخاذ کرده است. این پلتفرم یک نرم‌افزار برای مدیریت بازگشت است که به بررسی مسیر قرارگیری برای هر کالا کمک می‌‌کند و اقلام فردی را در جهتی که بالاترین ارزش فروش مجدد را بازیابی ‌کند، در نظر می‌گیرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/69zf
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.