پیش‌بینی رشد سالانه ۲درصدی لجستیک آنلاین خرده‌فروشی

رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در پنل «نبرد بزرگان» نکستیشن با رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، گفت‌وگو کرد. در این پنل درباره صنعت لجستیک و جایگاه اسنپ گروسری حرف زده شد. لایقی عنوان کرد: «سهم لجستیک خرده‌فروشی از کل بازار لجستیک ۱۰درصد است و هدف اولیه اسنپ گروسری این بوده که بتواند سهم ۲درصدی داشته باشد.»

به گفته لایقی مهم‌ترین تغییری که اسنپ گروسری ایجاد کرد این بود که سوپرمارکت‌های بزرگ برای استفاده از این خدمات مدل تجاری خود را تغییر دادند و برای مثال ساختار کسب‌وکار بزرگی مثل هایپراستار متحول شد. همچنین تجربه بسیار ملموسی برای مصرف‌کنندگان بود.

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری

لایقی تأکید کرد: «تمرکز اصلی امسال اسنپ گروسری این است که بتواند بیشتر از همیشه در تعامل متقابل با سوپرمارکت‌ها باشد، زیرا رشد خرده‌فروشی و رشد کسب‌وکاری مانند ما درهم‌تنیده است.»

او پیش‌بینی کرد که تا پنج سال آینده سالانه ۲درصد سهم لجستیک آنلاین خرده‌فروشی افزایش پیدا خواهد کرد.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/o86x کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد