کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ صدویکم منتشر شد

پس از چهار سال و با کش‌وقوس‌های فراوان، بالأخره زمانی که در حال خواندن این خبر هستید، دوره بیست‌وششم نمایشگاه الکامپ در حال برگزاری است. بخشی از این تأخیر چهارساله، همان‌طور که همه می‌دانند به دوران تاریک کرونا مربوط می‌شود و بخشی هم ماجراهای مفصلی دارد که تکرار دوباره آنها نه مشکلی را حل می‌کند و نه زمان را به عقب برمی‌گرداند.

صدویکمین شماره کارنگ به طور مفصل به نمایشگاه الکامپ می‌پردازد و در این نمایشگاه حضور فعالی دارد. الکامپ برای کارنگی‌ها چیزی بیشتر از افتتاحیه و اختتامیه است. برای کارنگ این کسب‌وکارها هستند که اهمیت دارند؛ اینکه چه کرده‌اند و برای چه در این شرایط دشوار، با تقبل هزینه‌های فراوان در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و در الکامپ به دنبال چه هستند.

به‌ نظر می‌رسد دوره بیست‌وششم الکامپ تفاوت‌هایی با دوره‌های قبلی آن دارد و باب گفت‌وگو بیشتر از دوره‌های قبلی باز شده است. کارنگ نیز در این شماره با شکلی متفاوت ظاهر شده و به گفت‌وگو با شرکت‌کنندگان الکامپ پرداخته است. در این ویژه‌‌نامه کارنگ که به نمایشگاه الکامپ اختصاص یافته، سراغ فعالان کسب‌وکاری و صنفی چون امیرحسین عبیری، مدیرعامل آیتول؛ ابوالفضل حیدر، عضو هیئت‌مدیره تکنولایف؛ مسعود سرپوشانی، بنیان‌گذار تریدینگ‌هاوس؛ میثم فقیهی، مدیرعامل شاکیلید؛ بابک عقیلی‌نسب، مدیرعامل پستکس؛ صالح خواجه‌دلویی، مدیرعامل هیتوبیت؛ جمشید عباس‌پور، مدیرعامل کوینینو؛ شورش مرادی، دبیر رسته سخت‌افزار و ارتباطات نصر تهران و مهدی مقیمیان، بنیان‌گذار مینی‌کالا رفته‌ایم تا با آنها درباره کسب‌و‌کارشان گفت‌و‌گو کنیم و نظرشان را در مورد دوره بیست‌وششم الکامپ و دستاوردهایی که می‌تواند داشته باشد، جویا شویم.

آنچه در الکامپ بیست‌وششم اتفاق می‌افتد را می‌توانید در کارنگ صدویکم بخوانید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/kyyf
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.