کارنگ پنجاه‌وششم منتشر شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

◼️هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ به پنجاه‌وششمین شماره خود رسید. تازه‌ترین شماره کارنگ با عکس جلدی از نیما قاضی رئیس انجمن تجارت الکترونیک منتشرشده که همراه با گفت‌وگویی مفصل است.

◻️قاضی معتقد است ما هنوز در کار صنفی تجربه لازم را نداریم و گذشت زمان و بودن در کنار افراد باتجربه می‌تواند به رشد فعالیت‌های صنفی در اکوسیستم کمک کند. او می‌گوید پتانسیل همکاری بین نهادهای صنفی بسیار بالاست اما ازآنجاکه تجربه کار تشکلی مل کم است طبیعتاً اثربخشی فعالیت‌هایمان پایین‌تر نیز هست.

◻️کارنگ در شماره پنجاه‌وششم خود گزارشی از بازارهای مالی و سهام در آمریکا در شش ماه گذشته تهیه‌کرده است. بر اساس این گزارش در طول این مدت زاکربرگ ۶۵، بزوس ۶۳ و ماسک ۶۲ میلیارد دلار از ثروت خود از دست دادند.

◼️در این شماره در صفحه کسب‌وکارهای اینستاگرامی گفت‌وگویی با ریحانه فراهانی خالق برند ناحیلا گفت‌وگویی داشتیم. فراهانی در این مصاحبه از داستان مینیاتورهایش و چرایی روی آوردن به این هنر و کسب‌وکار می‌گوید.

◻️در صفحه گردشگری نیز گپ‌وگفت کارنگ با اهورا ولی‌شاهی را می‌خوانید. ولی‌شاهی از تجربه کوچ روی با ایل باصری به ما می‌گوید. او قصد دارد با توسعه خانه عشایری در ایل باصری به کودکان این ایل کمک کند تا استعدادهای خود را باور کنند.

◼️شماره پنجاه‌وششم کارنگ گزارش‌های دیگری نیز در مورد سوییچ بیمه مرکزی، فم تریپ، رشد کسب‌وکارهای لجستیکی و تجارت اجتماعی تهیه‌کرده است.

◻️شماره بیست‌وششم ضمیمه هفتگی رمزارز نیز با گزارش مفصلی از رمزارز کیش به چاپ رسید. فعالان رمزارزی اعتقاددارند اگر چیزی به نام رمزارز کیش بخواهد راه بیفتد و موفق باشد باید حتماً از توان صرافی‌های داخلی استفاده کند.
در ضمیمه هفتگی «رمزارز» داستان یک ملکه قلابی کریپتو را می‌خوانیم. روجا ایگناتوا اولین زن در فهرست ده فرد اول مورد تعقیب FBI است. داستان ایگناتوا و پروژه کلاه‌برداری وان‌کوین که یکی از پانزی‌های بزرگ تاریخ است را می‌توانید در این شماره رمزارز بخوانید.

◼️در این شماره گزارشی هم از ماه سخت ژوئن و آینده بازار تهیه‌کرده‌ایم. براساس این گزارش برخی‌ها پیش‌بینی می‌کنند روند این روزهای بازار، کاربران ترس‌خورده را تسلیم و از بازار خارج خواهد کرد.

کارنگ و رمزارز را رایگان می‌توانید از اینجا دانلود کنید.


اشتراک هفته‌نامه نامه کارنگ را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/oxff
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.