کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ پنجاه‌وپنجم منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ به پنجاه‌وپنجمین شماره خود رسید. تازه‌ترین شماره کارنگ با عکس جلدی از حسین اسلامی، رییس هیئت‌مدیره سازمان نصر تهران منتشرشده که همراه با گفت‌وگویی مفصل است.

اسلامی معتقد است نصر تهران در دوره ششم در اوج قدرت خود است و توانسته هم با کسب‌وکارها و هم با نهادهای حاکمیتی، ارتباط مؤثر ایجاد کند. او می‌گوید سازمانی که بخواهد تصمیماتش را پشت درهای بسته بگیرد، قطعاً تشکل صنفی نیست. به همین دلیل به شکل مداوم نشست‌های رسانه‌ای گذاشته‌ایم.

کارنگ در شماره پنجاه‌وپنجم خود گزارشی از نشست سرمایه‌گذاری کارایا تهیه‌کرده است. در پنجاه‌وششمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا پنلی با عنوان «جایگاه سرمایه‌گذاری خطرپذیر در اقتصاد ایران» برگزار شد. محمد خلج، مدیرعامل گروه اسنپ؛ شهاب جوانمردی، مدیرعامل گروه فناپ؛ شهرام شکوری، مدیرعامل هلدینگ طرفه نگار،علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ و مدیرعامل اسنپ ونچرز از مهمانان این پنل بودند.

در این شماره در صفحه زنان نوآور گفت‌وگویی با مینا جوان، تولیدکننده محصولات چرمی داشتیم. جوان می‌گوید هرچند شیوع کرونا، مسیر صادرات محصولات آن‌ها را با اختلال مواجه کرده اما امیدوار است قوی‌تر از گذشته به بازارهای جهانی برگردند.

شماره پنجاه‌وپنجم کارنگ گزارش‌های دیگری نیز در مورد لجستیک، خرده‌فروشی، بیمه مرکزی و اخلاف آن با استارتاپ‌ها تهیه‌کرده است. افزون بر این،  با علیرضا موسوی، مدیرعامل شرکت پرشیا اکسپرس و محمدرضا آشتیانی، بنیان‌گذار قسطا نیز گفت‌وگو کرده‌ایم که می‌توانید متن این گفت‌وگوها را در شماره پنجاه‌وپنج کارنگ بخوانید.

شماره بیست‌وپنجم ضمیمه هفتگی رمزارز نیز با گزارش مفصلی از رونمایی بانک مرکزی از سندباکس به چاپ رسید. این نشست که در اول تیرماه سال 1401 با حضور علی صالح‌آبادی، رییس‌کل بانک مرکزی؛ سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی؛ معاونان و شرکت‌های زیرمجموعه بانک مرکزی و همچنین برخی فعالان کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک برگزار شد  

در ضمیمه هفتگی «رمزارز» با داود محمدبیگی، مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی درباره رمزریال بانک مرکزی گفت‌وگو کردیم. او می‌گوید توسعه قراردادهای هوشمند یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند زیرساخت ایجادشده است که در آن می‌توان از رمزریال به‌عنوان ابزار پرداخت استفاده کرد.

در این شماره یادداشت‌ها و تحلیل‌های جالبی نیز از مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، مدیرعامل صرافی مزدکس و مدیرعامل هلدینگ نیک‌اندیش در مورد متاورس، رمزریال و کریپتو ریال می‌خوانید.

کارنگ و رمزارز را رایگان می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

اشتراک هفته‌نامه نامه کارنگ را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/fwet
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.