کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کسب‌وکارها برای ثبت‌ نام در رویداد «کافه سرمایه» اینوتکس تا ۷ اردیبهشت فرصت دارند

در این رویداد سرمایه‌گذاران به بررسی ابعاد مختلف کسب‌وکارها پرداخته و در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری، تقاضای جلسات بیشتری برای مذاکره را مطرح می‌کنند

رویداد «کافه سرمایه» از برنامه‌های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است که با هدف جذب سرمایه جهت کمک به کسب‌وکارها و شبکه‌سازی با حضور سرمایه‌گذاران خبره اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۷ اردیبهشت فرصت دارند برای حضور در این رویداد اقدام کنند.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴؛ یکی از چالش‌های مهم کسب‌وکارها، چگونگی تأمین مالی آنهاست. این شرکت‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص خود بایستی جهت تأمین مالی از طریق گزینه‌های متفاوتی اقدام کنند. وثایق ناکافی، عدم دسترسی به منابع سیستم بانکی و… از جمله عوامل ایجاد این محدودیت است.
پارک فناوری پردیس برای رفع این مشکل از سال‌های گذشته و در جریان نمایشگاه اینوتکس برای کسب‌وکارها رویداد «کافه سرمایه» را پیش‌بینی کرده است. این رویداد در جریان برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با همراهی شرکت سرمایه‌گذاری رشد برگزار می‌گردد.
«کافه سرمایه» ۲۰۲۴ کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، در این رویداد کسب‌وکارها هم از طریق اعطای سهام و هم به صورت غیرسهامی (بدهی) می‌توانند تأمین مالی کنند.

«کافه سرمایه» برای صاحبان کسب‌وکار، امکان جذب منابع مالی و مذاکره با سرمایه‌گذاران و ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین اجزا و افراد فعال در این حوزه با برگزاری جلسات B2B را فراهم می‌کند. شرکت‌کنندگان در این رویداد، با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدمات خود به سرمایه‌گذاران متناظر معرفی شده و جلسات ویژه‌ای برای آنها ترتیب داده خواهد شد.
در این جلسات، سرمایه‌گذاران به بررسی ابعاد مختلف کسب‌وکارها پرداخته و در صورت علاقه‌مندی به طرح و تمایل به سرمایه‌گذاری، تقاضای جلسات بیشتر برای مذاکره با آنها را مطرح می‌کنند.

همچنین کسب‌وکارهایی که برای شرکت در این رویداد پذیرفته شوند، می‌توانند از دوره‌های آموزشی و توانمندسازی این برنامه نیز بهره‌مند شوند.
سیزدهمین رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با همکاری پارک فناوری پردیس، طی ۴ روز و از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در رویداد کافه سرمایه اینوتکس ۲۰۲۴، می‌توانند تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، از طریق این لینک اقدام به ثبت طرح کسب‌وکاری خود، کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ks7c
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.