کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کسب‌وکاری در حوزه مزایای کارمندان

کوبی، پلتفرمی برای ارائه مزایای سازمان‌دهی‌شده به کارمندان جذب سرمایه کرد

«کوبی» مستقر در مادرید مأموریت دارد بخش مزایای کارکنان را متحول کند. این استارتاپ به‌تازگی ۴۰ میلیون یورو سرمایه جدید برای توسعه بیشتر محصول در بازارهای موجود و جدید جذب کرده تا مزایا و رفاه کارکنان را به استانداردی برای کسب‌و‌کارهای مدرن تبدیل کند.

کارکنان بستر هر کسب‌و‌کار موفقی هستند و این واقعیتی است که شرکت‌های بیشتری در حال درک آن هستند. با وجود رویکردهای جدید به کار و رفاه، رویکردهای جذب و حفظ استعدادهای برتر در دنیای تجارت نیز تغییر کرده‌اند. با گسترش‌یافتن کمبود نیروی مستعد، اکنون کسب‌وکارها توجه بیشتری را صرف این می‌کنند که چگونه می‌توانند برای این افراد جذاب باقی بمانند و موجی از راه‌حل‌های جالب نرم‌افزارهای منابع انسانی در بازار ارائه می‌شود.

کوبی به‌عنوان یک استارتاپ اسپانیایی و همچنین یک استارتاپ پیشگام در فضای تعامل کارکنان که به‌تازگی ۴۰ میلیون یورو در سری B جذب کرده، نشان می‌دهد هنوز در فناوری و اکوسیستم استارتاپی اروپا امکان رشد وجود دارد. این سرمایه‌گذاری پس از یک سال رشد پایدار انجام می‌شود که باعث شده شرکت در یک سال تجارت خود را سه برابر کند. کوبی در سری قبلی توانسته بود ۱۴ میلیون یورو سرمایه جذب کند.

کوبی که در سال ۲۰۱۹ توسط برجا آرانگورن و ناچو تراوسی تأسیس شد، یک پلتفرم صد درصد دیجیتال با هدف تأمین رفاه کارمندان و مدیریت مزایای آنهاست. کوبی یک پلتفرم مدیریت مزایای کارمندان انعطاف‌پذیر ارائه می‌دهد و مزایایی را برای آنها در نظر گرفته است؛ از سالن های ورزشی گرفته تا انواع بیمه و کوپن‌ها.

هم شرکت‌ها و هم مردم می‌توانند بدون واسطه یا پیچیدگی به تمامی خدمات وب‌سایت و اپلیکیشن تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند. همه مزایا در یک مکان جمع‌آوری می‌شوند تا کارکنان بتوانند از طریق کارت کوبی از آنها استفاده کنند.

این به تیم‌های منابع انسانی ابزاری برای کاهش امور اداری و کاغذبازی می‌دهد و برند کارفرمایی شرکت را بهبود می‌بخشد. کارکنان نیز به نوبه خود می‌توانند در زمانی به انتخاب خود، در یک مکان واحد و با یک کارت واحد به همه مزایا دسترسی داشته باشند و از آنها لذت ببرند. آنها همچنین می‌توانند پس‌اندازها و معاملات خود را در زمان واقعی بررسی کنند.

سال شلوغی برای تیم مستقر در مادرید بوده است. کوبی در چند ماه گذشته دستخوش تغییرات داخلی قابل توجهی شده که همه آن بخشی از یک استراتژی برای ادامه نوآوری و شکل‌دادن به دنیای پاداش کارکنان است. این شرکت پلتفرم مزایای کارکنان خود را به منظور بهبود قابلیت استفاده و ارتقای مقیاس‌پذیری به طور کامل نو کرده است.

این تغییرات بر به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای برنامه اضافه شده تا همه بتوانند به‌راحتی به مزایای خود دسترسی داشته باشند و پس‌انداز خود را سریع و آسان بررسی کنند. کوبی کارت مجازی را راه‌اندازی کرده تا بتواند از همان دقیقه اول بدون نسخه فیزیکی تراکنش‌ها را انجام دهد.

شرکت‌ها رویکرد خود را به رفاه کارکنان به طور فزاینده‌ای تغییر می‌دهند و متوجه می‌شوند که دادن برخی مزایا بسیار مفید است. کوبی موقعیت خوبی برای استفاده از این تغییر فرهنگی داشته و در سراسر اسپانیا و پرتغال به‌سرعت رشد کرده است. شرکت هایی مانند گلاوو، پتروناس، آویس و تریپ ادوایزر همگی اکنون برای مدیریت مزایای کارکنان و بهبود رفاه آنها از کوبی استفاده می‌کنند.

کوبی اولین دفتر خود را در پرتغال در سال ۲۰۲۱ افتتاح کرد. این سرمایه جدید به کوبی اجازه می‌دهد تا تجارت فعلی خود را در اسپانیا و پرتغال بیشتر توسعه دهد و همچنین در بازارهای جدید فعالیت کند. این شرکت بین‌المللی‌شدن خود را با یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آمریکای لاتین، یعنی مکزیک شروع می‌کند. این شرکت انتظار دارد در ۱۸ ماه آینده کارکنان خود را به بیش از ۲۰۰ نفر افزایش دهد تا تجارت خود را در مراکز مختلف مانند مادرید، لیسبون و به‌زودی در مکزیک و دیگر بازارهای اروپای جنوبی تقویت کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/4tj0
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.