کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

یکتانت در استیج الکامپ راه‌های طراحی کمپین اثربخش را اعلام کرد / آشنایی با برند و تولید محتوا راه رشد تبلیغات کسب‌وکارها در فضای دیجیتال است


کارشناس ارشد دیجیتال‌مارکتینگ یکتانت در ارائه‌ای با موضوع «طراحی کمپین تبلیغاتی اثربخش» در نمایشگاه الکامپ اعلام کرد که افزایش آگاهی از برندها، افزایش ترافیک بازدیدکنندگان و افزایش فروش و نصب اپلیکیشن از مهم‌ترین هدف آنها از تبلیغات و رونق کسب‌وکار در فضای دیجیتالی است.

علیرضا امیرآبادی فراهانی، در ارائه تخصصی بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در استیچ گفت: «طراحی کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند در هر پلتفرم تبلیغاتی آنلاین انجام شود و نتیجه مثبت آن افزایش فروش و مراجعه زیاد بازدیدکنندگان به این کمپین‌های تبلیغاتی است.»

به باور امیرآبادی آشنایی با برند و تولید محتوا در سایت مورد نظر با استفاده از روش‌های کاری مناسب تبلیغاتی می‌تواند زمینه رشد فروش را برای شرکت‌های تجاری در فضای دیجیتالی فراهم کند.

امیرآبادی با اشاره به شرایط خرید از سایت یکتانت یادآور شد: «در سایت یکتانت مشتریان می‌توانند با حضور در این سایت و انجام سه مرحله نسبت به خرید مورد نیاز خود اقدام کنند.»

کارشناس ارشد دیجیتال‌مارکتینگ یکتانت در این ارائه تخصصی اعلام کرد: «ما باید برای رسیدن به اهداف خود در سایت‌های تبلیغاتی هشت مرحله را پشت سر بگذاریم تا بتوانیم سایت تبلیغاتی و فروش خود را برای رونق کسب‌وکارهای مناسب در فضای دیجیتال آماده کنیم.»

امیرآبادی با بیان اینکه هدف ما از راه‌اندازی تبلیغات در دنیای دیجیتال باید مشخص شود، گفت: «در این راستا باید کسب‌وکارهای مناسب به همراه کمپین‌های تبلیغاتی مطلوب در کنار پنل‌های مورد نظر برای مخاطبان ساخته شود تا بتوانیم به اهداف‌مان برای راه‌اندازی این کمپین در فضای مجازی دست پیدا کنیم.»

کارشناس ارشد دیجیتال‌مارکتینگ یکتانت بیان کرد: «تجربه نشان داده که باید در تبلیغات خود به محتوا و آیتم‌های تبلیغاتی حساسیت بیشتری داشته باشیم تا با انجام تبلیغات به هدف خود از راه‌اندازی این کمپین تبلیغاتی برسیم.»

امیرآبادی از آماده کردن یک برنامه از صفر تا صد برای کار با پنل یکتانت به‌عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین در فضای مجازی خبر داد و گفت: «تاکنون چهار مرحله از این برنامه در این پلتفرم  آماده‌ شده و به‌‌زودی مرحله پنجم آن نیز برای استفاده کاربران آماده خواهد شد.»

کارشناس ارشد دیجیتال‌مارکتینگ یکتانت پیش‌نیاز کار کردن با این پنل را اجرای مقدمات کمپین یکتانت، اجرای پیشرفته کمپین یکتانت، ابزارهای ضروری اجرای کمپین و بهینه‌سازی پیشرفته کمپین تبلیغاتی یکتانت برشمرد و تأکید کرد: «بررسی‌های ما نشان می‌دهد که از این‌ همه سایت‌های تبلیغاتی در کشور تقریباً ۲۳۰۰ سایت در ایران پربازدید هستند.»

بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ روزهای چهارم تا هفتم تیرماه سال جاری با حضور کارشناسان، متخصصان و شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که با حضور ۴۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۰ کشور جهان برگزار می‌شود، شرکت‌های فعال در حوزه نرم‌افزار، سخت‌افزار ، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، فناوری‌های جدید حوزه آی‌تی، دنیای دیجیتال و رمزارزها، فناوری اطلاعات و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و برندهای فعال در این حوزه با برگزاری بیش از ۳۵ میزگرد تخصصی و علمی با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاهی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه فناوری اطلاعات دیجیتالی عرضه می‌کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/e6gy
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.