کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

۲۳ فروردین انتخابات بی‌سروصدای هیئت‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی برگزار می‌شود

روز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ که به‌نوعی آخرین روز کاری بسیاری از کسب‌وکارها نیز محسوب می‌شد، در اقدامی کاملاً بی‌سروصدا و در سکوت خبری، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی پس از ماه‌ها کشمکش بر سر برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره این اتحادیه؛ به‌ناگاه اعلام کرد که روز ۲۳ فروردین در فاصله کمتر از یک ماه که عمده روزهای آن نیز تعطیل است، انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه برگزار می‌شود. انتخاباتی که بارها به تعویق افتاد و آخرین نوبت آن بنا بود آبان‌ماه سال گذشته برگزار شود که به بهانه کرونا فرایند آن متوقف شد.

انتخاباتی که شنیده می‌شود که تعیین نامزدهای آن با نظارتی کاملاً استصوابی صورت گرفته و از دل فیلترهای متعدد در نهایت طبق جدولی که اتحادیه منتشر کرده، ۲۶ نفر برای حضور در انتخابات هیئت‌مدیره و پنج نفر برای انتخاب بازرس تأیید صلاحیت شدند. طی این انتخابات هفت نفر اعضای هیئت مدیره، سه نفر علی‏‌البدل و دو بازرس اصلی و علی‌‏البدل مشخص خواهد شد.

انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی بر اساس ماده (۱۴) آیین‌نامه اجرایی انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی برگزار خواهد شد و دارندگان پروانه کسب در رسته‌های صنفی مرتبط با کسب‌وکارهای مجازی با ارائه پروانه کسب و مدارک شخصی خود می‌توانند در تعیین اعضای هیئت‌مدیره، علی‌‏البدل و بازرسان اتحادیه سهیم باشند.

در حال حاضر نیز مجموع شرایط نشان می‌دهد برای این انتخابات یک ائتلاف بی‌رقیب تحت عنوان تاد با محوریت رضا الفت‌نسب، رئیس هیئت مدیره آساپردازش و عضو فعلی هیئت مدیره اتحادیه شکل گرفته است. دیگر اعضای این ائتلاف را محمدرضا زاهدی، مدیرعامل پیشگامان؛ صادق محمدی، مدیرعامل مدیانا؛ مهدی نجفی، مدیرعامل سفرمارکت؛ میثم اسلامیان، مدیرعامل امرتون؛ اشکان میرآرمندهی، مدیرعامل دیوار؛ محمدامین روانبخش، مدیر چهارباغ؛ محمد خلج، مدیرعامل اسنپ و سعید گودرزیان، مدیرعامل شهر سرویس تشکیل می‌دهند.

ائتلافی که اگر سری به سایت آن بزنیم، تا لحظه تنظیم این خبر، جمعاً سه خبر در آن کار شده که یک خبر آن مربوط به سال ۱۳۹۷ است و در بخش دیگر آن به معرفی اعضای ائتلاف پرداخته است. مجموع شرایط نشان می‌دهد ائتلاف تاد با توجه به فرصت اندک تا زمان برگزاری انتخابات، می‌تواند بدون هیچ‌گونه رقیبی از هم‌اکنون پیروزی خود در انتخابات ۲۳ فروردین را جشن بگیرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/kggj
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.