اوبر به خدمت اینستاکارت می‌آید / یک فرصت مغتنم

امیرعلی عرب‌قبادی / سال گذشته، غول حمل‌ونقل و تحویل (اوبر)، خدمات Shop and Pay را بی‌سروصدا راه‌اندازی کرد؛ ویژگی‌ای که به کارگران تحویل‌دهنده اجازه می‌دهد قبل از تحویل‌دادن سفارش‌ها به درِ منزل، سفرهایی را برای انجام خواربارفروشی یا سایر خریدهای خرده‌فروشی برای مشتریان دریافت کنند. با توجه به روند رو‌به‌رشد مصرف‌کنندگان در خرید خواروبار آنلاین، گزارش شده فروش و سود اینستاکارت نیز در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ افزایش یافته‌ است.

اوبر می‌گوید: «شش ماه قبل از زمان راه‌اندازی، نزدیک به ۲۰۰ هزار پیک هر ماه به‌طور فعال در ایالات متحده سفرهای خرید را انجام می‌دهند. طبق داده‌ها، بیش از ۶۰۰ هزار نفر به‌عنوان خریدار برای اینستاکارت کار می‌کنند.»

اوبر فرصت بزرگی برای افزایش این تعداد و تقویت ستون تحویل مواد غذایی خود می‌بیند. یک عامل مهم در این طرح این است که اطمینان حاصل شود رانندگان یا خریداران در این مورد، مطلقاً از این کار متنفر نیستند؛ از این رو برنامه به‌روز می‌شود.

«مگان کاسرلی»، رئیس ارتباطات اوبر در زمینه تحویل گفت: «خریداران یک عنصر کلیدی برای موفقیت جاه‌طلبی‌های اوبر هستند و ما در حال پیشرفت بزرگی هستیم و با توجه به بیش از ۵.۴ میلیون راننده در پلتفرم اوبر در سراسر جهان، راه طولانی‌ای برای رفتن داریم.»

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jr0r کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد