کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
ششمین دوره نمایشگاه کار از ۲۵ تا ۲۸ بهمنماه در محل برج میلاد برگزار شد. کسبوکارهای بسیاری در حوزههای کاری متنوع در این نمایشگاه شرکت کردند. بانکها، سکوهای فروش کالا، کسبوکارهای حوزه IT و… ازجمله شرکتکنندگان در این نمایشگاه بودند.
ایرانسل نیز یکی از کسبوکارهای شرکتکننده در این نمایشگاه بود که به منظور ارتقای برند کارفرمایی و تعامل مستقیم با کارجوها در این رویداد حاضر شده بود.
طیف گستردهای از موقعیتهای شغلی در ایرانسل به کارجوهای شرکتکننده در نمایشگاه کار ارائه شده بود. موقعیتهای شغلی ارائهشده توسط این شرکت شامل عناوین مختلف شغلی از کارشناس مرکز تماس تا مدیر مالی و مدیران فنی بود.
اکنون حدود ۳۵۰۰ نفر در ایرانسل به شکل مستقیم مشغول به کار هستند. این اپراتور ارتباطی نیز مانند بسیاری از شرکتها با بخشی از نیروی انسانی خود به صورت غیرمستقیم در تعامل است. تعداد پرسنلی که به صورت غیرمستقیم با برند ایرانسل در ارتباط هستند و برای آن کار میکنند حدود ۱۰ هزار نفر است.