کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
نتایج نظرسنجی معیارهای انتخاب شرکت ایدهآل برای همکاری، توسط پلتفرم «چندین» اعلام شد و انگیزه کارجویان برای گزینش شرکت دلخواهشان مورد بررسی قرار گرفت.
«چندین» پلتفرمی برای خلق تجربه اشتراک دیدگاههاست که نخستینبار در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف و در غرفه توسن معرفی شده است.
پلتفرم نظرسنجی چندین، با تأکید بر مزایای جمعسپاری (Crowdsourcing)، دیدگاههای متنوع را در کنار هم قرار داده و با مخاطبان به اشتراک میگذارد. رویکرد اصلی چندین، امکان مشاهده نظرات گوناگون در کنار یکدیگر است و به این ترتیب به کاربر برای پذیرش تنوع دیدگاهها، گوناگونی سلایق و درک واقعبینانهتر مسائل یاری میرساند تا به راهحلهای کاربردیتری دست پیدا کند.

توسن امسال با پیام «دروازهای برای کشف تازههایی از تو» در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف حضور پیدا کرد و بازدیدکنندگان غرفه توسن در نمایشگاه کار، با مشارکت در نظرسنجی پلتفرم «چندین»، دیدگاههای خود را درباره شرکت ایدهآل برای کار با سایرین به اشتراک گذاشتند.
بر اساس نتایج نظرسنجی چندین در نمایشگاه کار شریف، مهمترین انگیزه کارجویان برای همکاری با شرکت دلخواهشان به ترتیب شامل حقوق بالا و مزایای مناسب (۲۷ درصد)، رشد و یادگیری مستمر (۲۶ درصد)، فضای دوستانه و همدلانه (۱۷ درصد)، همکاران حرفهای و باتجربه (۱۳ درصد)، بهکارگیری فناوریهای بهروز دنیا (۱۰ درصد) و سابقه و برند شناختهشده (۷ درصد) بوده است.

یادآور میشود پلتفرم چندین برای خلق تجربه اشتراک دیدگاهها توسط شرکت توسن ارائه شده که برای اولینبار با مشارکت بیش از یکهزار دانشجو و کارجو در سیزدهمین نمایشگاه کار شریف، معیارهای شرکت ایدهآل برای کار را بررسی کرده است.