کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ابر دراک: می‌خواهیم ابرمالی هوشمند ایران باشیم

در اولین نشست خبری ابر دِراک در خصوص جذب سرمایه این شرکت مطرح شد

شرکت ابر دِراک اولین نشست خبری خود را با حضور چندین رسانه تخصصی در حوزه فناوری در شهر شیراز برگزار کرد. در این نشست فرشاد خون‌جوش، رئیس هیئت مدیره ابر دراک؛ سارا راد، نایب رئیس ابر دراک؛ سینا سلطانی مدیرعامل ابر دراک؛ داوود کریم‌زادگان، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک و نادر قاسمی، مدیرعامل شرکت فرادیس گستر کیش حضور داشتند.

سینا سلطانی، مدیرعامل ابر دراک درباره فرایند افزایش سرمایه ابر دراک گفت: «به جز هسته سه نفره، در این فرایند افراد زیادی همراه ما بودند. بحث جذب سرمایه این شرکت برای ما نسبت به سایر همکاران متفاوت بود. زمانی که بازار را ارزیابی کردیم، متوجه نیاز به تأمین مالی شدیم. در نهایت اولین استیج جذب سرمایه ابر دراک در کنار شرکت خدمات انفورماتیک محقق شد.»

در ادامه داوود کریم‌زادگان، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک در توضیح قرارداد منعقدشده میان ابر دراک و این شرکت عنوان کرد: «شرکت خدمات انفورماتیک عهده‌دار توسعه بسیاری از سرویس‌های بانکی دولتی است و در کنار آن فضای رقابتی را هم زیرنظر داریم. به همین واسطه توسعه زیرساخت جزو فعالیت‌های اصلی ماست. ورود به توسعه فضای ابری نیز جزو راهبردهای ما بوده است.»

کریم زادگان درباره اینکه رقم این سرمایه‌گذاری چقدر است، تأکید کرد: «نمی‌توانم رقم دقیق را بنا به ملاحظاتی اعلام کنم، اما سهم دریافتی از ابر دراک زیر ۵۰ درصد بوده و به‌زودی و با درج این رقم در سامانه کدال، همه افراد از جزئیات این سرمایه‌گذاری بیشتر آگاه می‌شوند. در حال حاضر با سهم ۳۵ درصدی که از این شرکت گرفته شده، به‌هیچ‌وجه به دنبال کنترل شرکت نبوده و نیستیم. ما نمی‌خواستیم سکان هدایت این یار را بگیریم و می‌خواهیم با تزریق پول هوشمند، شرکت را توسعه ببخشیم.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/05s9
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.