کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ان‌اف‌تی در تلویزیون‌های سامسونگ

نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند

سال ۲۰۲۱، از هر نظر سال ان‌اف‌تی‌ها بود. با توجه به اینکه این فناوری حتی به‌عنوان کلمه سال انتخاب شد، تعجبی ندارد که غول‌های دنیای فناوری شروع به حرکت برای بهره‌برداری حداکثری از آن کرده‌اند. در این بین،‌ تلاش سامسونگ در این حوزه، شامل پیاده‌سازی پلتفرم‌های معامله و استفاده از ان‌اف‌تی‌ها در تلویزیون‌های سری CES خود است.

پلتفرم مورد استفاده این تلویزیون‌ها از صفر توسط سامسونگ طراحی شده و به‌عنوان «سامانه‌ای برای گردهمایی ان‌اف‌تی‌ها» لقب گرفته است.

سامانه میزبان این بازار، روی میکرولد سامسونگ میزبانی خواهد شد و به کاربران اجازه می‌دهد که در لحظه به پردازش و خرید ان‌اف‌تی‌ها در فرمت‌های مختلف بپردازند. این سامانه به چندین بازار مختلف ان‌اف‌تی متصل خواهد بود و از این طریق طیف وسیعی‌ از ان‌اف‌تی‌ها را برای خرید و بررسی در اختیار خریداران این تلویزیون‌ها قرار خواهد داد.

افرادی که از قبل کلکسیونر ان‌اف‌تی‌ها هستند نیز وسیله‌ای خواهند داشت تا با استفاده از آن با ان‌اف‌تی‌های خود، خودنمایی کنند و آنها را به شکلی باسلیقه به نمایش بگذارند.

به گفته سامسونگ،‌ این سامانه با هدف تبدیل‌شدن به یکی از اصلی‌ترین مراکز تبادل این توکن‌ها تولید شده و اطلاعات جامعی شامل متادیتای هر توکن مانند هنرمند اصلی هر توکن را در کنار امکان پیش‌نمایش هر ان‌اف‌تی در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

با استفاده از این سامانه در کنار حوزه واقعیت مجازی و متاورس که این روزها در حال پیشرفت و فراگیری انفجاری است،‌ سامسونگ می‌تواند به شکل هوشمندانه‌ای گوشه خود را در بازار ان‌اف‌تی‌ها پیدا کرده و در آن به سود برسد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ggyx
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.