کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
بخش اول و ویدئوکست دومین دوره از رویداد برند کارفرمایی در حال برگزاری است و تا ساعت ۱۲ ادامه دارد. در این بخش، چند تن از مدیران کسبوکارهای مطرح ایرانی به چالشهای حوزه سرمایه انسانی میپردازند.
غزل یگانگی، کارشناس توسعه کسبوکار کارخانه نوآوری رسانه راهکار، ضمن خوشامدگویی به حضار بیان کرد: «راهکار پس از برگزاری اولین دوره برند کارفرمایی در سال گذشته و با توجه به اهمیت این موضوع، در استودیوی راهکار با ۱۰۰ تن از مدیران ارشد به گفتوگو در خصوص منابع انسانی پرداخت.»
او افزود: «محورهای اصلی و مهم این گفتوگوها به محورهای اصلی دومین رویداد برند کارفرمایی تبدیل شد. حالا در دومین رویداد برند کارفرمایی هستیم و ۱۵۰۰ نفر ما را همراهی میکنند.»