رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تخفیفان: بهترم می‌شه

توضیح نازنین دانشور درباره شعار جدید کسب‌وکارش

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تخفیفان اعلام کرده در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان سرویس‌هایش، تصمیم به تغییر شعار خود گرفت. این شعار جدید با عنوان «بهترم می‌شه» به تخفیفان کمک می‌کند تا راحت‌تر ارزش‌ها و پیامش مبنی بر ارائه راهکارهای هوشمندانه و تجربه خریدی بهتر را به مخاطب منتقل و به رشد و شکوفایی برند خود کمک کند.

نازنین دانشور، بنیان‌گذار تخفیفان، در خصوص این تغییرات گفته: «همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم می‌خواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. در تیرماه 99 سرویس «پولِ‌تو خرید اینترنتی» را راه‌اندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک می‌کند هم با سایت‌ها و فروشگاه‌های بیشتری آشنا بشوند و هم خرید ارزان‌تر و هوشمندانه‌تری تجربه کنند. در ادامه سرویس «پولِ‌تو خرید حضوری» را راه‌اندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانه‌تر را از فروشگاه‌های سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِ‌تو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِ‌تو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد. با توجه به اینکه نوع خدمات تخفیفان و همین‌طور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/kx3s
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.