کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
تخفیفان اعلام کرده در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان سرویسهایش، تصمیم به تغییر شعار خود گرفت. این شعار جدید با عنوان «بهترم میشه» به تخفیفان کمک میکند تا راحتتر ارزشها و پیامش مبنی بر ارائه راهکارهای هوشمندانه و تجربه خریدی بهتر را به مخاطب منتقل و به رشد و شکوفایی برند خود کمک کند.
نازنین دانشور، بنیانگذار تخفیفان، در خصوص این تغییرات گفته: «همهگیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم میخواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. در تیرماه 99 سرویس «پولِتو خرید اینترنتی» را راهاندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک میکند هم با سایتها و فروشگاههای بیشتری آشنا بشوند و هم خرید ارزانتر و هوشمندانهتری تجربه کنند. در ادامه سرویس «پولِتو خرید حضوری» را راهاندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانهتر را از فروشگاههای سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِتو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِتو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد. با توجه به اینکه نوع خدمات تخفیفان و همینطور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.»