کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راهکار است، برای دومین سال متوالی روز ۲۶ آذر با حضور متخصصان برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات و برند، مارکتینگ، مدیران عامل برگزار میشود.
این رویداد با هدف بررسی استراتژیهای پیادهسازی و تقویت برند کارفرمایی در شرکتها، چالشها، الزامات و فرصتهای سازمانها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه، تجربه همکاری دیجیتال و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسبوکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار میشود.
این رویداد تلاش میکند مدیران مرتبط با حوزه منابع انسانی و برند کارفرمایی در کسبوکارهای گوناگون ایرانی ازجمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورد و شرایطی را فراهم کند تا بهترین و مؤثرترین تجربهها به اشتراک گذاشته شوند. مخاطبان رویداد برند کارفرمایی همه افرادی هستند که در یک سازمان دغدغه منابع انسانی دارند؛ ازجمله بنیانگذاران و مدیران ارشد شرکتها.
جزئیات بیشتر و نحوه حضور در این رویداد بهزودی اعلام میشود.